Tisk

Komunikační strategie a mediální plánování

Obecně o modulu:

Tento modul si klade za cíl přinést ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou komunikačních strategií, vymezit základní pojmy marketingové komunikace, definovat typy komunikačních kanálů, poodhalit funkce public relations, nastínit základy mediálního plánování a seznámit účastníky se současnými trendy v marketingové komunikaci, zejména dle zahraničních vzorů. Tématicky je modul přizpůsoben profilaci činností marketingového manažera, brand manažera a dalších vedoucích pracovníků v segmentu marketingové komunikace.

Cíl modulu:

Výstupní znalosti a dovednosti absolventa modulu: Absolvent tohoto modulu bude schopen:

  • orientovat se v hlubší terminologii marketingové komunikace
  • sestavit strategii komunikačního mixu, plánovat a stanovovat komunikační cíle, definovat faktory ovlivňující strategii
  • určit hlavní komunikační kanály pro strategickou komunikaci v daném segmentu, optimalizovat je a měřit
  • analyzovat cílové publikum v kontextu marketingového a komunikačního mixu, zjišťovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu, posuzovat chování spotřebitelů
  • rozhodova o komunikačním (reklamním) rozpočtu a aplikovat metody jeho výpočtu
  • vnímat odlišnosti komerčního a politického marketingu, public relations a public affairs, posuzovat rozdíly mezi tradičními a novými metodami marketingové komunikace
  • připravit mediální plán, efektivně vybírat média, uvažovat strategicky nad jednotlivými kanály
  • uvažovat nad funkcí společenské odpovědnosti firem v širších souvislostech marketingové komunikace

Obsah modulu:

  • Integrovaná marketingová komunikace
  • Co je komunikační proces
  • Cílové publikum a rozhodovací proces
  • Strategické plánování komunikačních cílů
  • Komunikační mix
  • Úloha sdělení v komunikačním mixu
  • Komunikační kanály v marketingové komunikaci
  • Získávání zpětné vazby a její vyhodnocování
  • Rozpočet komunikační kampaně
  • Komunikační strategie
  • Využití nových médií v procesu komunikace značky
  • Reklama a reklamní strategie
  • Mediální plánování
  • Podpora prodeje
  • Společenská odpovědnost firem a marketingová komunikace
  • Faktory ovlivňující marketingovou komunikaci v nadnárodních (mezinárodních) firmách
  • Public Relations
  • Customer Relationship Management
  • Direct marketing, newsletter a problematika spamu
  • Úloha sponzoringu v marketingové komunikaci

Garant modulu:

Vít Baloušek

Reklamní expert, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Specialisuje se mj. na originální vzdělávání v oblasti kreativní reklamní tvorby, strategický marketing, tvorbu značky, digitální komunikaci a sociální sítě, je také lektorem CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy v České republice. Od roku 2015 je lektorem profesně vzdělávacího programu MBA Public relations a Marketing na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a na European Business School SE.

 

 

 

ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY POSKYTUJE NEJVĚTŠÍ NABÍDKU MANAŽERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ. Více informací

 
Přihlaste se a získejte studium prestižních manažerských programů MBA, LL.M., MPA a MSc. za cenu 89.000 Kč. Platí pouze při úhradě studia do 31. 7. 2017. Jako bonus získáte 5 seminářů zdarma!


DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Na Dni otevřených dveří Vás budou očekávat lidé z vedení školy, jakož i lektoři, kteří Vám zodpoví veškeré Vaše dotazy týkající se studia MBA, BBA, LL.M., MPA, MSc. a DBA programů. Dozvíte se informace o průběhu studia, jak si správně zvolit studijní program, kdy se konají tematická setkání, jaké jsou podmínky přijetí ke studiu atd. Kromě malého občerstvení pro Vás budou připraveny materiály obsahující informace o studiu.


Nejbližší termín Dne otevřených dveří: 26. 7. 2017. Více informací zde

Chcete se dozvědět více?
Kontaktujte nás na bezplatné Zelené lince 800 208 008 nebo na tel.: +420 608 579 570, případně na e-mailové adrese cps@ustavprava.cz, kde si můžete sjednat osobní návštěvu.
 
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

 

Ing. Tereza Marková, DiS.
výkonná ředitelka
 
markova@ustavprava.eu
Tel.: 224 247 011
Zelená linka : 800 208 008

 

 

Proč studovat u násJak studium probíháPodmínky přijetí Lektorský týmPoplatky za studium

                      

 

 

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X