Komunikační strategie a mediální plánování
Obecně o modulu:
Tento modul si klade za cíl přinést ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou komunikačních strategií, vymezit základní pojmy marketingové komunikace, definovat typy komunikačních kanálů, poodhalit funkce public relations, nastínit základy mediálního plánování a seznámit účastníky se současnými trendy v marketingové komunikaci, zejména dle zahraničních vzorů. Tématicky je modul přizpůsoben profilaci činností marketingového manažera, brand manažera a dalších vedoucích pracovníků v segmentu marketingové komunikace.
Cíl modulu:
Výstupní znalosti a dovednosti absolventa modulu: Absolvent tohoto modulu bude schopen:
- orientovat se v hlubší terminologii marketingové komunikace
- sestavit strategii komunikačního mixu, plánovat a stanovovat komunikační cíle, definovat faktory ovlivňující strategii
- určit hlavní komunikační kanály pro strategickou komunikaci v daném segmentu, optimalizovat je a měřit
- analyzovat cílové publikum v kontextu marketingového a komunikačního mixu, zjišťovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu, posuzovat chování spotřebitelů
- rozhodova o komunikačním (reklamním) rozpočtu a aplikovat metody jeho výpočtu
- vnímat odlišnosti komerčního a politického marketingu, public relations a public affairs, posuzovat rozdíly mezi tradičními a novými metodami marketingové komunikace
- připravit mediální plán, efektivně vybírat média, uvažovat strategicky nad jednotlivými kanály
- uvažovat nad funkcí společenské odpovědnosti firem v širších souvislostech marketingové komunikace
Obsah modulu:
- Integrovaná marketingová komunikace
- Co je komunikační proces
- Cílové publikum a rozhodovací proces
- Strategické plánování komunikačních cílů
- Komunikační mix
- Úloha sdělení v komunikačním mixu
- Komunikační kanály v marketingové komunikaci
- Získávání zpětné vazby a její vyhodnocování
- Rozpočet komunikační kampaně
- Komunikační strategie
- Využití nových médií v procesu komunikace značky
- Reklama a reklamní strategie
- Mediální plánování
- Podpora prodeje
- Společenská odpovědnost firem a marketingová komunikace
- Faktory ovlivňující marketingovou komunikaci v nadnárodních (mezinárodních) firmách
- Public Relations
- Customer Relationship Management
- Direct marketing, newsletter a problematika spamu
- Úloha sponzoringu v marketingové komunikaci
Garant modulu:
Vít Baloušek
Reklamní expert, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Specialisuje se mj. na originální vzdělávání v oblasti kreativní reklamní tvorby, strategický marketing, tvorbu značky, digitální komunikaci a sociální sítě, je také lektorem CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy v České republice. Od roku 2015 je lektorem profesně vzdělávacího programu MBA Public relations a Marketing na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a na European Business School SE.
ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY POSKYTUJE NEJVĚTŠÍ NABÍDKU MANAŽERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ. Více informací
Přihlaste se a získejte studium prestižních manažerských programů MBA, LL.M., MPA a MSc. za cenu 95.000 Kč. Platí pouze při úhradě studia do 30. 4. 2018. Jako bonus získáte 5 seminářů zdarma!
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Na Dni otevřených dveří Vás budou očekávat lidé z vedení školy, jakož i lektoři, kteří Vám zodpoví veškeré Vaše dotazy týkající se studia MBA, BBA, LL.M., MPA, MSc. a DBA programů. Dozvíte se informace o průběhu studia, jak si správně zvolit studijní program, kdy se konají tematická setkání, jaké jsou podmínky přijetí ke studiu atd. Kromě malého občerstvení pro Vás budou připraveny materiály obsahující informace o studiu.
Nejbližší termín Dne otevřených dveří: 25. 4. 2018. Více informací zde