Tisk

Marketing, management a branding

Cíl modulu:

Cílem tohoto modulu je zmapovat historii, význam a účel marketingu, tržní orientaci firem, seznámit účastníky s marketingovými pojmy a trendy, analýzou současného makroprostředí, marketingovým průzkumem a strategickým plánováním, segmentací trhu a dalšími okruhy s ohledem na teoretické a praktické využití informací a poskytnout komplexní a nezkreslený pohled na všeobecné pojetí marketingu.

Absolvent tohoto modulu bude schopen: definovat klíčové pojmy marketing managementu: potřeby, přání, požadavky, segmentace, značka a positioning, branding, cílové trhy, hodnota a spokojenost, role zákazníka, marketingové kanály, konkurence, marketingové prostředí, strategické plánování, společenská odpovědnost firem a sociální marketing apod., používat základní nástroje a metodiku marketingu od rozhodování a plánování až po analýzu, vyhodnocování zpětné vazby a měření výsledků (swot, benchmarking, boston matrix, kvalitativní a kvantitativní průzkum, cenotvorba apod.), orientovat se v širších souvislostech marketingové komunikace, nahlížet na marketing jak z pohledu domácího tak mezinárodního marketingového prostředí, zhodnotit výhody a nevýhody různých nástrojů a metod marketingové komunikace, pracovat s dostatečným informačním zázemím při aplikaci holistického marketingového pojetí (řízení holistické marketingové společnosti).

Obsah modulu:

Kořeny a význam marketingu, účel marketingu, procesy v marketing managementu, směna, transakce, předměty zájmu marketingu (výrobky, služby, zážitky, události, osoby, místa, majetek, firmy, informace, vize, myšlenky atd.), aktéři marketingu (trhy, marketéři), faktory ovlivňující marketing (časové, technologické, segmentové, mezinárodní, tržní).

Vymezení základních pojmů v teorii a praxi – potřeby, přání, požadavky, segmentace, značka a positioning, cílové trhy, hodnota a spokojenost, role zákazníka v marketing managementu, marketingové kanály (komunikační, distribuční, servisní), konkurence (definice v mkt, nástroje monitoringu), marketingové prostředí, strategické plánování v marketingu.

Tržní orientace společnosti (výrobní, výrobková, prodejní koncepce; marketingová, holistická marketingová koncepce), vztahový marketing, integrovaný marketing, interní marketing, CSR (společenská odpovědnost v marketingu), koncepty 4P, 5P a 4C, komplexní marketingová filosofie společnosti.

Strategický marketing, taktický marketing, hodnotový řetězec (primární činnosti, podpůrné činnosti, procesy), hodnota (průzkum, vytváření, poskytování), klíčové přednosti, marketingový plán (strategický a taktický marketingový plán), definice poslání firmy (odvětví, produkty, schopnosti, segment, další aspekty), definice činnosti (cílový trh, strategický trh, SBU /strategická podnikatelská jednotka/), SWOT v marketingovém strategickém plánování, analýza, cíle, zpětná vazba, atd.

Garant modulu:

 

Působí jako expertní poradce v oblasti komunikace a řízení značek. Několik let byl nezávislým konzultantem, dnes je partnerem ve společnosti Idealisti. Jeho specializací je oblast brand experience a spotřebitelské trendy. Svou profesní kariéru začínal jako redaktor časopisu pro mladé na počátku devadesátých let. Odtud se přes krátkou praxi v IT dostal do světa reklamy, kde se postupně dostal z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing&Media. Je absolventem VŠE Praha. Pracoval pro mnoho značek z nejrůznějších oborů – od piva až po finanční služby. Jeho práce získaly i několik ocenění (Stříbrná EFFIE 1998 za spot „Budvar – Soudcem je chuť“, Zlatá EFFIE 2001 za spot „Budvar – Jdeme na pivo“, cena Unie vydavatelů Effie 2004 za kampaň „Stará myslivecká – Pořád s vámi“).O marketingu a brand managementu přednáší na konferencích (IAC 2011, BrandMixer 2013, Festival ČIN 2012, GetSocial 2012) i ho vyučuje a školí pro organizace a firmy (Orangefactory Praha, Mendelova universita Brno, SIA, Top Vision, Technologické centrum AV, Obchodní zastoupení pro Valonsko a Brusel, EMCM, Cleverlance, Helma 365, PROUD...).

Od roku 2015 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE v oblasti modulů vztahujících se k Public Relations a strategickému a internetovému marketingu.

 

ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY POSKYTUJE NEJVĚTŠÍ NABÍDKU MANAŽERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ. Více informací

 
Přihlaste se a získejte studium prestižních manažerských programů MBA, LL.M., MPA a MSc. za cenu 95.000 Kč. Platí pouze při úhradě studia do 31. 10. 2017. Jako bonus získáte 5 seminářů zdarma!


DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Na Dni otevřených dveří Vás budou očekávat lidé z vedení školy, jakož i lektoři, kteří Vám zodpoví veškeré Vaše dotazy týkající se studia MBA, BBA, LL.M., MPA, MSc. a DBA programů. Dozvíte se informace o průběhu studia, jak si správně zvolit studijní program, kdy se konají tematická setkání, jaké jsou podmínky přijetí ke studiu atd. Kromě malého občerstvení pro Vás budou připraveny materiály obsahující informace o studiu.


Nejbližší termín Dne otevřených dveří: 25. 10. 2017. Více informací zde

Chcete se dozvědět více?
Kontaktujte nás na bezplatné Zelené lince 800 208 008 nebo na tel.: +420 608 579 570, případně na e-mailové adrese cps@ustavprava.cz, kde si můžete sjednat osobní návštěvu.
 
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

 

Ing. Tereza Marková, DiS.
výkonná ředitelka
 
markova@ustavprava.eu
Tel.: 224 247 011
Zelená linka : 800 208 008

 

 

Proč studovat u násJak studium probíháPodmínky přijetí Lektorský týmPoplatky za studium

                      

 

 

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X