Tisk

Strategie výběru nových spolupracovníků

Cíl modulu:

Cílem modulu je představit proces náboru, personálního řízení a vytváření koncepce získávání a výběru, zajišťujícího standardní kvalitu nových spolupracovníků v oblasti investičního, finančního a pojišťovacího poradenství (a minimální míru fluktuace v období po nástupu) a její zavedení v celém týmu. Cílem modulu je nastavit obsah této koncepce a stanovit postupy a metody získávání (vyhledávání), hodnocení, výběru a přijímání nových pracovníků včetně jejich zapracování. Personální řízení má poskytovat liniovým manažerům v těchto činnostech poradenskou a servisní podporu (zejména při volbě výběrových metod a kritérií) a dbát na to, aby byl výběr prováděn v souladu s personálním plánem firmy a týmu. Dále má zabezpečovat organizační průběh výběru a sledovat a hodnotit jeho úspěšnost.

Obecně o modulu:

Správný výběr spolupracovníků byl, je a bude vždycky nesnadný. Ve světě investičního, finančního a pojišťovacího poradenství to platí několikanásobně. Např. v 90. letech byl výběr i postup relativně uniformní a standardní. Ve funkcionální organizaci byl záležitostí senior exekutivy, vrcholového managementu a jejich posloupnosti v hierarchii řídící odpovědnosti. Firemní kultury byly vesměs srovnatelné a odlišovalo je snad jen nazírání na výkonnost, podle pozice na trhu a hodnocení individuální úspěšnosti společnosti. Dnes se však strategie nabírání nových zaměstnanců změnila. Nové organizační formy počínaje joint ventures až po strategické aliance a korporace, fraktální a virtuální organizace, převládající týmová práce a kooperace, vytváření sítí (networking), využití informačních technologií apod. znamenají nacházet správné lidi, kteří jsou schopni komplexnějšího pojetí práce a řízení.
K dosažení svých podnikatelských cílů potřebují firmy a týmy nové spolupracovníky s odpovídajícími znalostmi, schopnostmi i motivací. Jejich získání a výběr by se měly uskutečnit v úzké součinnosti personálního řízení a liniového managementu, na základě minimálních vynaložených nákladů a v odpovídajícím časovém rozmezí. Tyto požadavky by však neměly mít prioritu nad kvalitou nových spolupracovníků týmu. V oblasti finančního a pojišťovacího poradenství platí shora uvedené teze dvojnásob a současně se v této oblasti nedají na nábor zaměstnanců „napasovat“ standardní poučky, které známe z oboru řízení lidských zdrojů. Člověk, který má zájem vykonávat profesionálně práci investičního, finančního či pojišťovacího poradce je totiž jiný, než běžný zaměstnanec, je to osoba z velké části samostatná a vyžaduje se, aby byla plně flexibilní a profesionální. Taktika a strategie náboru těchto profesionálů, kteří se stávají důležitou součástí kmenové pyramidální struktury finančního a pojišťovacího týmu, musí být jiná a je pro úspěch celého týmu klíčová.

 

Lektor modulu:

Mgr. Patrik Spannbauer

V oblasti obchodu  se profesionálně pohybuje od roku 2007, původně jako manažer a mentor v pojišťovně AVIVA v a posléze lektor a mentor pro MLM  struktury a makléřské společnosti, obchodní společnosti a pojišťovny.

Před vstupem do obchodní branže pracoval 10 let pro Ministerstvo vnitra v oblasti vzdělávání zaměřené na problematiku praní peněz a legalizace výnosů z trestné činnosti, vyučoval na Vysoké škole Karlovy Vary a přednáškovou a lektorskou činnost provozoval mimo jiné i na Policejní akademii či Justiční akademii v Kroměříži. Spolupracoval na mnoha vzdělávacích projektech právě v oblasti AML.

V současné době se věnuje lektorské činnosti v oblasti soft i hard skills se zaměřením na obchodní a prodejní dovednosti a legislativu jak v pojišťovnictví, tak obecně. Je lektorem a garantem programu MBA - Management obchodu u Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, jejímž je současně ředitelem. 

 

 

ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY POSKYTUJE NEJVĚTŠÍ NABÍDKU MANAŽERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ. Více informací

 
Přihlaste se a získejte studium prestižních manažerských programů MBA, LL.M., MPA a MSc. za cenu 99.000 Kč. Platí pouze při úhradě studia do 2. 1. 2018. Jako bonus získáte 5 seminářů zdarma!


DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Na Dni otevřených dveří Vás budou očekávat lidé z vedení školy, jakož i lektoři, kteří Vám zodpoví veškeré Vaše dotazy týkající se studia MBA, BBA, LL.M., MPA, MSc. a DBA programů. Dozvíte se informace o průběhu studia, jak si správně zvolit studijní program, kdy se konají tematická setkání, jaké jsou podmínky přijetí ke studiu atd. Kromě malého občerstvení pro Vás budou připraveny materiály obsahující informace o studiu.


Nejbližší termín Dne otevřených dveří: 13. 12. 2017. Více informací zde

Chcete se dozvědět více?
Kontaktujte nás na bezplatné Zelené lince 800 208 008 nebo na tel.: +420 608 579 570, případně na e-mailové adrese cps@ustavprava.cz, kde si můžete sjednat osobní návštěvu.
 
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

 

Ing. Tereza Marková, DiS.
výkonná ředitelka
 
markova@ustavprava.eu
Tel.: 224 247 011
Zelená linka : 800 208 008

 

 

Proč studovat u násJak studium probíháPodmínky přijetí Lektorský týmPoplatky za studium

                      

 

 

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X