Tisk

Efektivní nábor a výběr zaměstnanců - 19.6.2012

"Jak neztrácet čas a peníze a jak se nespálit při výběru nového zaměstnance"

"Ze všech uchazečů na pozici liniového manažera byl nejlepší, měl požadovanou praxi i vzdělání, uspěl v připravených modelových situacích. Při osobním pohovoru jsme mu představili práci, firmu a mzdové podmínky. Se vším souhlasil. Po prvním měsíci chtěl vyšší mzdu, než jaká mu byla slíbena, pracoval pomalu, vyhledával nepodstatné úkoly a důležitým se nevěnoval. Zpětnou vazbu neakceptoval, začal se chovat neloajálně vůči nadřízenému i firmě. Během zkušební doby jsme ho museli propustit.“

Někteří uchazeči jsou velmi schopní a  umějí své přednosti  brilantně „prodat“.  Dobře sestavený proces výběrového řízení, kvalitně definované kompetence a  vhodně zvolené metody výběru mohou pomoci  včas odhalit  vhodné a nevhodné uchazeče.

Úkolem personalistů je  vhodné uchazeče  „přilákat“, „identifikovat“ a „udržet“ ve firmě pomocí profesionální  inzerce, náboru, procesu výběru a adaptace.

Abychom vám pomohli vyvarovat se chybám při výběru nových zaměstnanců,  dozvíte se na semináři „Jak  neztrácet čas a peníze a jak se nespálit při výběru nového zaměstnance“, jak postupovat při tvorbě inzerce, náboru, výběru a adaptaci, aby vaše firma přilákala, vybrala a udržela vhodné kandidáty.

Kdo by se měl semináře zúčastnit
Tento speciální seminář je připraven zejména pro personální manažery a specialisty na nábor a výběr, kteří chtějí získat jistotu při výběru vhodných nových zaměstnanců a  neztrácet peníze a čas s nevhodnými kandidáty.

Informace o semináři

Název semináře:Efektivní nábor a výběr zaměstnanců
Datum konání semináře:19.6.2012
Čas konání:9:00 - 14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Cena:2 000,- Kč
 
 

Program semináře

Na semináři se dozvíte:

Co nepodcenit před výběrovým pohovorem aneb Jak oslovit vhodné uchazeče?

  • Požadavky na uchazeče
  • Obsah a forma inzerátu

Jak neztrácet čas pohovorem s nevhodnými uchazeči aneb Které životopisy vyřadit?

  • Kritéria pro třídění životopisů
  • Práce s informacemi v životopisech
  • Význam motivačních dopisů

Dříve než se setkáme face to face aneb Selekce po telefonu

  • Možnosti selekce prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Obsah telefonického rozhovoru

Vedení výběrového pohovoru aneb Jak se nenechat oklamat?

  • Struktura osobního pohovoru
  • Vhodné otázky a modelové situace pro odhalení potřebných informací

Rozhodnutí o vhodném uchazeči aneb rozum nebo cit?

  • Jak zvládnout poslední fázi výběrového řízení

Zácvik aneb jak neztratit nového zaměstnance

  • Jak sestavit zácvikový  a kariérní plán nového zaměstnance

Lektor

Mgr. Irena Pilařová

Seminářem vás bude provázet Mgr. Irena Pilařová, zkušená lektorka, poradkyně a personální manažerka. Přednáší personalistům a manažerům, publikuje, konzultuje  ve firmách po celé ČR.

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2 000 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5

5.10.2017

Time management IV. generace

Není čas ztrácet čas! Čas se stále zrychluje a my musíme toho každý den stihnout stále více - kde tedy čas navíc vzít? Svůj čas můžete sami řídit, pokud ovšem víte, jak na to… Na semináři najdete spolehlivé návody, jak ušetřit svůj drahocenný čas v každodenním shonu náročného života dnešní doby. Uvidíte, kde a jak lze čas ušetřit. Stanete se pánem svého času!

 



Komu je seminář určen

  • všem manažerům, vedoucím týmů, leaderům
  • každému, kdo chce ušetřit svůj čas
  • každému, kdo chce mít více volného času pro sebe

 

Více informací

6 7 8
9 10 11 12

12.10.2017

Zápis ke studiu a seminář na téma: „Jak psát odborné práce“ POUZE PRO STUDENTY

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY I. SEMESTRU ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S. 

Vážení studenti,

součástí  Zápisu ke studiu, který se bude konat 12. 10. 2017, je také seminář na téma „Jak psát odborné práce“ s Ing. Pavlem Mariničem, Ph.D. MBA, který jsme pro Vás připravili jako bonus a který je součástí Zápisu.

Přihláška na Zápis ke studiu:

Pro přihlášení na Zápis je nutné vyplnit el. přihlášku na našich webových stránkách. Vyplněním této přihlášky jste přihlášeni jak na Zápis jako takový, tak na seminář. Zápis bude událostí neformální. Společenský oděv proto není nutností. Během setkání Vám budou poskytnuty informace o studiu, studijní materiály, indexy a odpovědi na Vaše případné dotazy ohledně průběhu studia.

K zápisu se, prosím, dostavte alespoň o 30 minut dříve, abychom Vám mohli předat připravené materiály a výkazy o studiu (indexy).

Cílem semináře je seznámit zájemce s teoreticko-metodologickými aspekty a přístupy ve vědecké práci, jakož i s metodikou tvorby a různorodosti forem základních publikačních výstupů z vědecko-výzkumných aktivit.

Hlavní přínosy semináře:

Hlavním přínosem semináře je získání poznatků o tom, jak psát správně odborné práce nejen z hlediska obsahového, ale též z hlediska formálních úprav. Seminář je „vstupní branou“ do studia profesních vzdělávacích programů a poskytuje studentům návod, jak psát úspěšně seminární postupové práce na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a úspěšně absolvovat studium.

 

Více informací

13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24

24.10.2017

Vzory písemností, smluv, dohod a vnitrofiremních předpisů dle zaměstnavatele - aktuality pro rok 2018

Seminář je zaměřen na metodickou pomoc zaměstnavatelům v oblasti nejčastějších písemností podle zákoníku práce. S ohledem na změny, které nastaly v důsledku účinnosti nového občanského zákoníku a dalších předpisů došlo k formálním i obsahovým úpravám v používání personálních písemností. Ke každému vzoru bude proveden názorný výklad. Podle zákoníku práce může zaměstnavatel rovněž vydávat vlastní předpisy. Jejich význam je zdůrazněn zásadou „co není zakázáno, je dovoleno“, podle níž může ve vlastních předpisech zvyšovat práva zaměstnanců nad nároky uvedené v zákoníku práce. Seminář bude zaměřen i na používání smluv a dohod v personální práci podle nového občanského zákoníku.



 

Více informací

25 26 27 28 29
30 31          
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X