Tisk

Efektivní nábor a výběr zaměstnanců - 19.6.2012

"Jak neztrácet čas a peníze a jak se nespálit při výběru nového zaměstnance"

"Ze všech uchazečů na pozici liniového manažera byl nejlepší, měl požadovanou praxi i vzdělání, uspěl v připravených modelových situacích. Při osobním pohovoru jsme mu představili práci, firmu a mzdové podmínky. Se vším souhlasil. Po prvním měsíci chtěl vyšší mzdu, než jaká mu byla slíbena, pracoval pomalu, vyhledával nepodstatné úkoly a důležitým se nevěnoval. Zpětnou vazbu neakceptoval, začal se chovat neloajálně vůči nadřízenému i firmě. Během zkušební doby jsme ho museli propustit.“

Někteří uchazeči jsou velmi schopní a  umějí své přednosti  brilantně „prodat“.  Dobře sestavený proces výběrového řízení, kvalitně definované kompetence a  vhodně zvolené metody výběru mohou pomoci  včas odhalit  vhodné a nevhodné uchazeče.

Úkolem personalistů je  vhodné uchazeče  „přilákat“, „identifikovat“ a „udržet“ ve firmě pomocí profesionální  inzerce, náboru, procesu výběru a adaptace.

Abychom vám pomohli vyvarovat se chybám při výběru nových zaměstnanců,  dozvíte se na semináři „Jak  neztrácet čas a peníze a jak se nespálit při výběru nového zaměstnance“, jak postupovat při tvorbě inzerce, náboru, výběru a adaptaci, aby vaše firma přilákala, vybrala a udržela vhodné kandidáty.

Kdo by se měl semináře zúčastnit
Tento speciální seminář je připraven zejména pro personální manažery a specialisty na nábor a výběr, kteří chtějí získat jistotu při výběru vhodných nových zaměstnanců a  neztrácet peníze a čas s nevhodnými kandidáty.

Informace o semináři

Název semináře:Efektivní nábor a výběr zaměstnanců
Datum konání semináře:19.6.2012
Čas konání:9:00 - 14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Cena:2 000,- Kč
 
 

Program semináře

Na semináři se dozvíte:

Co nepodcenit před výběrovým pohovorem aneb Jak oslovit vhodné uchazeče?

  • Požadavky na uchazeče
  • Obsah a forma inzerátu

Jak neztrácet čas pohovorem s nevhodnými uchazeči aneb Které životopisy vyřadit?

  • Kritéria pro třídění životopisů
  • Práce s informacemi v životopisech
  • Význam motivačních dopisů

Dříve než se setkáme face to face aneb Selekce po telefonu

  • Možnosti selekce prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Obsah telefonického rozhovoru

Vedení výběrového pohovoru aneb Jak se nenechat oklamat?

  • Struktura osobního pohovoru
  • Vhodné otázky a modelové situace pro odhalení potřebných informací

Rozhodnutí o vhodném uchazeči aneb rozum nebo cit?

  • Jak zvládnout poslední fázi výběrového řízení

Zácvik aneb jak neztratit nového zaměstnance

  • Jak sestavit zácvikový  a kariérní plán nového zaměstnance

Lektor

Mgr. Irena Pilařová

Seminářem vás bude provázet Mgr. Irena Pilařová, zkušená lektorka, poradkyně a personální manažerka. Přednáší personalistům a manažerům, publikuje, konzultuje  ve firmách po celé ČR.

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2 000 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15

15.2.2018

Business etiketa nejen pro manažery

Není umění dostat se do vyšší společnosti nebo na společenskou akci. Umění je v takové situaci obstát, cítit se přirozeně a komfortně. Etiketa je řemeslo a jako takové se dá naučit a zažít. Znalost Etikety vám možná ne vždy pomůže, ale rozhodně vám nikdy neuškodí! Etiketa nám totiž říká, CO máme dělat, abychom uspěli.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát etiketu oblékání a jednání s obchodními partnery.

Více informací

16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X