Tisk

Jaké změny přináší od 1.1.2014 pro obchodní společnosti Nový zákon o obchodních korporacích? - 3.2.2014

Nový zákon o obchodních korporacích nahrazuje současný obchodní zákoník v části o obchodních společnostech. Z hlediska korporátního práva je podstatná zejména změna pojetí kvality rozhodování členů orgánů. Nově se vedle tzv. péče řádného hospodáře zavádí pravidlo tzv. podnikatelského úsudku. Toto pravidlo se zaměřuje pozorností na kvalitu procesu rozhodování člena orgánů, nikoliv na výsledek jeho rozhodnutí. Pomocí tohoto institutu lze tak předpokládat vyšší pečlivost při sběru podkladů před učiněním rozhodnutí, ale také větší ochotu členů orgánů při podnikatelském rozhodování riskovat aniž by hrozila odpovědnost za případný neúspěch.

Co je cílem semináře

Tento seminář je zacílený na Nový zákon o obchodních korporacích a jeho cílem je představit posluchačům základní změny korporačního práva, ke kterým dochází v rámci rekodifikace celého českého soukromého práva. Seminář seznámí posluchače nejen se základními pojmy nového zákona o obchodních korporacích, ale přiblíží jim i nejdůležitější změny v oblasti českého korporátního práva.

Kdo by se měl semináře zúčastnit

Tento speciální seminář je připraven zejména pro advokáty, soudce, exekutory, notáře a dále samozřejmě pro všechny, kdo se zajímají o oblast korporátního práva.

Informace o semináři

Název semináře:Jaké změny přináší od 1.1.2014 pro obchodní společnosti Nový zákon o obchodních korporacích?
Datum konání semináře:3.2.2014
Čas konání:9:00-14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00, Praha 1 – Staré Město
Cena:2 400,- Kč
 
 

Program semináře

  • Změny obecných pojmů a jejich obsahu

  • Zakládání a vznik obchodních společností

  • Odpovědnost členů orgánů obchodních společností

  • Změny u vkladových povinností

  • Změny významu základního kapitálu

  • Koncernové vztahy

  • Základní změny u společností s ručením omezeným a u akciových společností

  • Změna v procesu rozhodování členů orgánů a jejich odpovědnosti 

Lektor

JUDr. Jan Hejda, Ph.D., LL.M.

JUDr. Jan Hejda, Ph.D., LL.M. (nar. 1975) vystudoval Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni, kde v roce 2002 získal titul Mgr. O rok později obhájil svou rigorózní práci na téma Změny stanov akciové společnosti a byl mu udělen titul JUDr. Od roku 2002 působil jako asistent, později jako odborný asistent, na Katedře obchodního práva Právnické fakulty ZČU v Plzni, kde v roce 2009 ukončil své doktorské studium obhajobou disertační práce na téma Zánik účasti společníka ve společnosti s ručením omezeným a byl mu udělen titul Ph.D. V roce 2011 ukončil též svá studia na B.I.B.S. a.s. Brno-Vysoká škola, The Nottingham Trent University a to s disertační prací na téma Rekodifikační návrh zákona o obchodních korporacích – vybrané zásadní změny v právu obchodních korporací s důrazem na společnost s ručením omezeným. Svou činnost na Právnické fakultě v Plzni ukončil v roce 2011.

V letech 2002 až 2009 byl členem Rekodifikačních komisí Ministerstva spravedlnosti České republiky pro občanský zákoník, komise pro zákon o obchodních korporacích i komise pro zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním. V rámci své publikační činnosti publikoval monografie i odborné články zejména v oblasti práva obchodních korporací. Vyjma toho je školitelem pro nový občanský zákoník a zákon o obchodních korporacích. V rámci své advokátní praxe se věnuje zejména právu obchodnímu, zejména potom správě obchodních korporací a jejich přeměnám.

Organizační informace

K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011. Účastnický poplatek činí 2400 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí  být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad Vám bude předán při prezenci. Během semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam. Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotodokumentace (fotografického záznamu ze semináře).

Zaslaná přihláška je závazná. V případě odhlášení v průběhu 14 dní před konáním semináře obdržíte zpět 50% účastnického poplatku. Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se platba nevrací. Neproběhla-li platba z Vaší strany před konáním semináře, bude Vám v prvním případě dofakturováno 50% účastnického poplatku. A ve druhém pak 100% účastnického poplatku. Objednávku lze převést na třetí osobu (na kolegu/kolegyni apod.). Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemně nebo e-mailem).

Pořadatel si v případě vážných důvodů vyhrazuje právo na změnu programu. Náklady na cestovné a ubytování v místě konání akce nejsou v ceně.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.  Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9

9.11.2017

Tajná zbraň manažera - Brief pro tvorbu reklamy

Víte, co vše by mělo zadání formou Briefu obsahovat? Umíte optimalizovat interní firemní procesy?

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní. Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní Brief neboli zadání! Ušetřit čas při psaní Briefu může znamenat zbytečné prodloužení projektu a řešení zbytečných komplikací. Co je psáno, to je dáno — Brief je jediná možná pojistka při práci v reklamě a jednání se zadavatelem i dodavatelem. S námi získáte inspiraci pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání!



 

Komu je seminář určen

  • marketingovým manažerům a brand manažerům
  • pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komuniakce
  • všem zadavatelům a tvůrcům reklam

Více informací

9.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO TERMÍN JE JIŽ KAPACITNĚ OBSAZEN

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

10 11 12
13 14

14.11.2017

Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, pracovní úrazy, nové předpisy

Zákoník práce plní ochrannou funkci ve vztahu k zaměstnancům. Patří do ní oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP). Zákonná ustanovení, která jsou do ní zařazena, vytvářejí legislativní podmínky k zabránění poškození zdraví. V poslední době řada novel zákonů a dalších předpisů oblast BOZP a pracovních úrazů zásadně změnila a aktualizovala. Účelem semináře je informovat o těchto novinkách management, bezpečnostní techniky, mzdové účetní, personalisty a další zaměstnance, kteří se touto problematikou na pracovištích zabývají.



 

Více informací

15 16 17 18 19
20 21 22 23

23.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

24 25 26
27 28 29 30      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X