Tisk

Leadership nově aneb vedení lidí a vize - 17.5.2012

Na čtvrtek 17.5.2012 jsme do programu seminářů zařadili netradiční téma "Leadership nově aneb vedení lidí a vize". Seminář je určen nejen pro vedoucí pracovníky, zaměstnance personálních útvarů a další zájemce z oblasti personální praxe, ale i pro manažery a ředitele firem.

Informace o semináři

Název semináře:Leadership nově aneb vedení lidí a vize
Datum konání semináře:17.5.2012
Čas konání:9:00 - 14:15 hod. (diskuze do 15:00 hod.)
Místo konání semináře:Palác Konvikt, Konviktská 24, Praha 1, 110 00
Cena:1 333,- Kč
 
 

Program semináře

 

1.    Manažer jako profese

2.    Role manažera pro 21. století – realita a vize

3.    Vlastnosti vhodné pro střední a vyšší management – t e s t

4.    Management vers. leadership – je řídit více než vést nebo naopak

5.    Styly vedení – hledání  východiska

6.    Transakční a transformační vedení  -  t e s t

7.    Leadership a management – navigace směrem k budoucnosti a operativa v řízení

8.    Autenticita v řízení, autentická procesní organizace, profil autentického vůdce

9.    Desatero zásad vůdcovství

    10. Odpovědné vůdcovství

    11. Umění motivovat a inspirovat – charakteristické znaky leadra

    12. Inspirativní znaky bytí a vedení – spirituální inteligence

    13. Kreativní chování a jednání leadra

    14. Akceptace očekávaných změn

    15. Docílení změny chování a výkonnosti lidí prostřednictvím

          Leadershipu

    16. Důvěra a etika partnerských vztahů

    17. Integrační leadři v praxi

    18. Cesty k úspěchu leadra

    19. Hodnocení „ vůdců“ řízení

    20. Rodí se člověk leadrem nebo se jím stává

    21. Leadership podle klasiků F. Covey, L. Secretain

Lektor

PhDr. Ing. Stýblo, CSc.

V roce 2000 oceněn Cenou roku za rozvoj managementu v kategorii zahraničních manažerských osobností ve Slovenské republice. Jeho profil je pravidelně publikován v prestižní publikaci Kdo je kdo v České republice, kde je uveřejněno 1000 nejvýznamnějších osobností z oblasti ekonomického a veřejného života.

Hlavní zaměření
Management, zejména strategický a organizační ,řízení lidských zdrojů, kapitál znalostí

Publikační činnost
Desítky odborných článků v Hospodářských novinách, Moderním řízení / vydavatelství a nakladatelství Economia /, Personálním a mzdovém poradci podnikatele / vydavatelství Informační centrum podnikatele /, Personalistika a mzdy / vydavatelství  Wolters Kluver/

Knižní publikace
Více jak deset knižních publikací. Poslední : Management současný a budoucí ( 2008) Professional Publishing, v tisku Management podniku světové třídy , Professional Publishing,

Přednášková a poradenská činnost
V oboru management, se zaměřením na trendy a rozvoj managementu, strategie podnikového řízení, řízení změn, kapitál znalostí a lidské zdroje pro přední české i nadnárodní firmy a společnosti

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 1 600 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 195341605/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6

6.6.2017

Správné skončení pracovního poměru včetně soudní judikatury

Oblast skončení pracovního poměru byla dotčena zásadními změnami, které přinesl nový občanský zákoník a změnový zákon. Nejedná se jen o praktické uplatňování novel, ale i o nový výkladový přístup k některým pojmům. Nelze rovněž pominout jevy, které jsou důsledkem ekonomiky: odbytové potíže, ztráta zakázek, zkracování pracovní doby, částečné úvazky apod. Účelem semináře je seznámit účastníky s novými legislativními důsledky v personální agendě a napomoci jim v řešení problémů souvisejících s tímto tématem, jak se po dvouleté účinnosti nových předpisů uplatňují v personální praxi. Seminář se rovněž zaměří na výklad nejnovějších a zásadních judikátů ke skončení pracovního poměru.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen všem zaměstnavatelům, zaměstnancům, pracovníkům v nadřízených pozicích ve firmách i v orgánech státní správy, personalistům, mzdovým účetním a další pracovníkům na úseku mzdové agendy, statuárním orgán, obchodních společností a družstev, osobám pověřeným zastupovat zaměstnavatele v pracovněprávních věcech, odborovým organizacím, příspěvkovým organizacím a všem, kteří se zajímají o nové trendy v legislativě a judikatuře v oblasti pracovního a mzdového práva.

Více informací

7 8 9 10 11
12 13

13.6.2017

Souběh výkonu funkce statutárního orgánu a pracovního poměru

Souběh funkcí je opět v některých případech nelegální!

Souběh funkcí se stal okamžikem nahrazení obchodního zákoníku zákonem o obchodních korporacích opět aktuálním tématem, neboť jeho legalizace, umožněná novelou v roce 2012, nebyla do nové právní úpravy zahrnuta. Dle ustálené judikatury a převažujícího názoru odborné veřejnosti je souběh funkcí v řadě případů opět nelegální. Poznejte důkladně možná rizika, právní a manažerské souvislosti a získejte praktické návody k jeho řešení v souladu s aktuální legislativou.

Více informací

14 15 16 17 18
19 20 21 22

22.6.2017

Úspěšné obchodní jednání krok za krokem

Co bylo dříve – vejce nebo slepice? A co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože společenský a obchodní protokol má své zákonitosti a svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká,KDY to máme dělat.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery.

Více informací

23 24 25
26 27 28 29 30    
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X