Tisk

Personální controlling - 17.4.2012

Personální controlling je nástrojem řízení lidských zdrojů, jehož cílem je zvýšit účinnost personálního managementu a posílit autoritu personálního vedení podniku. K jeho hlavním úkolům patří konkretizace krátkodobých i dlouhodobých cílů řízení lidských zdrojů, získávání a analýza personálních dat a hodnocení výsledků personálního řízení a personálních opatření. Seminář je určen personálním manažerům a specialistům, controllerům i dalším podnikových specialistům zabývajícím se zaváděním či rozvojem personálního controllingu a/nebo zdokonalováním účinnosti a efektivity personálního řízení.

Informace o semináři

Název semináře:Personální controlling
Datum konání semináře:17.4.2012
Čas konání:9:00 - 16:00 hod.
Místo konání semináře:Palác Konvikt, Konviktská 24, Praha 1, 110 00
Cena:1 333,- Kč
 
 

Program semináře

1. Význam a vymezení personálního controllingu

  • Proč personální controlling?
  • Cíle a přínosy personálního controllingu
  • Organizace personálního controllingu
  • Operativní a strategický personální controlling
  • Kvantitativní a kvalitativní personální controlling
  • Nástroje personálního controllingu

2. Kvantitativní personální controlling

  • Personální ukazatele, jejich konstrukce a interpretace
  • Ukazatele personálních procesů
  • Personální cíle
  • Personální benchmarking
  • Personální reporting

3. Kvalitativní personální controlling

  • Nástroje kvalitativního personálního controllingu
  • Personální standardy a personální manuál organizace
  • Dotazování zaměstnanců a manažerů, jeho metody a interpretace

4. Hodnocení efektivity personálních opatření a návratnosti personálních výdajů

Lektor

doc. PhDr. Ing. Urban, CSc.

Vystudoval VŠE a psychologii řízení na FF UK. Působil jako šéfredaktor časopisu Ekonom, od roku 1993 se věnuje podnikovému poradenství v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů.

Je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group, Management Consultants, s.r.o. a autorem řady článků zabývajících se řízením a vedením lidí i několika knižních publikací s touto tématikou (např. Řízení lidí v organizaci, Byznys je o lidech, Tvorba a rozvoj organizačních systémů, Jak zvládnout deset nejobtížnějších situací manažera, 10 nejdražších manažerských chyb ad.).

Působí jako docent a vedoucí katedry na Právnické fakultě Karlovy University a lektor vzdělávacích akcí pro podnikovou i veřejnou sféru.  

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 1.333,- Kč + 20% DPH zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 195341605/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6

6.6.2017

Správné skončení pracovního poměru včetně soudní judikatury

Oblast skončení pracovního poměru byla dotčena zásadními změnami, které přinesl nový občanský zákoník a změnový zákon. Nejedná se jen o praktické uplatňování novel, ale i o nový výkladový přístup k některým pojmům. Nelze rovněž pominout jevy, které jsou důsledkem ekonomiky: odbytové potíže, ztráta zakázek, zkracování pracovní doby, částečné úvazky apod. Účelem semináře je seznámit účastníky s novými legislativními důsledky v personální agendě a napomoci jim v řešení problémů souvisejících s tímto tématem, jak se po dvouleté účinnosti nových předpisů uplatňují v personální praxi. Seminář se rovněž zaměří na výklad nejnovějších a zásadních judikátů ke skončení pracovního poměru.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen všem zaměstnavatelům, zaměstnancům, pracovníkům v nadřízených pozicích ve firmách i v orgánech státní správy, personalistům, mzdovým účetním a další pracovníkům na úseku mzdové agendy, statuárním orgán, obchodních společností a družstev, osobám pověřeným zastupovat zaměstnavatele v pracovněprávních věcech, odborovým organizacím, příspěvkovým organizacím a všem, kteří se zajímají o nové trendy v legislativě a judikatuře v oblasti pracovního a mzdového práva.

Více informací

7 8 9 10 11
12 13

13.6.2017

Souběh výkonu funkce statutárního orgánu a pracovního poměru

Souběh funkcí je opět v některých případech nelegální!

Souběh funkcí se stal okamžikem nahrazení obchodního zákoníku zákonem o obchodních korporacích opět aktuálním tématem, neboť jeho legalizace, umožněná novelou v roce 2012, nebyla do nové právní úpravy zahrnuta. Dle ustálené judikatury a převažujícího názoru odborné veřejnosti je souběh funkcí v řadě případů opět nelegální. Poznejte důkladně možná rizika, právní a manažerské souvislosti a získejte praktické návody k jeho řešení v souladu s aktuální legislativou.

Více informací

14 15 16 17 18
19 20 21 22

22.6.2017

Úspěšné obchodní jednání krok za krokem

Co bylo dříve – vejce nebo slepice? A co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože společenský a obchodní protokol má své zákonitosti a svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká,KDY to máme dělat.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery.

Více informací

23 24 25
26 27 28 29 30    
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X