Tisk

Pracovní právo - 18.9.2012

„Více než 300 změn - jde o nejrozsáhlejší novelu zákoníku práce od nabytí jeho účinnosti... jak je uhlídat a jak s nimi pracovat“

"Takže ten zaměstnanec si může v době pracovní neschopnosti jezdit po výletech nebo malovat byt a my mu ještě budeme platit nemocenskou? Nemáme náhodou možnost s tím něco udělat?"

Otázka ředitele firmy sice personalistku poněkud zaskočila, pak si ale vzpomněla na výborný seminář, na kterém byla minulý týden v Ústavu práva a právní vědy v Paláci Konvikt.

„Samozřejmě, že s tím můžeme něco udělat, pane řediteli…“, zněla proto rychlá odpověď,   „zrovna tak jako můžeme dát do souladu Vaši pozici generálního ředitele s výkonem funkce předsedy představenstva“.

Podobné  případy  možná  řešíte i ve vaší firmě, spolu s problematikou výkonu  závislé práce a omezenými možnostmi prodlužování  pracovního poměru na dobu určitou.

Abychom vám pomohli tyto situace řešit, na semináři  „Více než 300 změn – jde o nejrozsáhlejší novelu zákoníku práce od nabytí jeho účinnosti ... jak je uhlídat a jak s nimi pracovat“ se dozvíte, jaké máte v podobných případech možnosti. Přehled přijatých změn v zákoníku práce, zákoně o zaměstnanosti a dalších souvisejících zákonech.

Kdo by se měl semináře zúčastnit
Tento seminář je připraven zejména pro personalisty, podnikové právníky, manažery, ředitele, jednatele a majitele společností, kteří chtějí získat jistotu při řešení pracovněprávních vztahů nejen svých, ale zejména ve vztahu ke svým zaměstnancům, ale i vůči spolupracujícím osobám na základě obchodněprávního vztahu.

 

Informace o semináři

Název semináře:Pracovní právo
Datum konání semináře:18.9.2012
Čas konání:9:00 - 14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Cena:2 000,- Kč
 
 

Program semináře

  • Novinky k předmětu úpravy a nové vymezení pracovněprávních vztahů, základní zásady, účastníci,  vztah zákoníku práce a občanského zákoníku

  • Novou definici závislé práce, vymezení nelegální práce,  postihy za porušení zákazu výkonu nelegální práce  („Švarcsystém“), kontroly ze strany Inspekce práce

  • Novinky k právním úkonům:  nová úprava neplatnosti právních úkonů, kolektivní smlouvy

  • Novou právní úpravu souběhu pracovního poměru a výkonu funkce statutárního orgánu

  • Právní úpravu pracovního poměru, vznik, změny, skončení pracovního poměru, nový výpověďní důvod, problémy z praxe, novou právní úpravu zkušební doby

  • Novou právní úpravu k dohodám o pracích konaných mimo pracovní poměr

  • Novinky k pracovní době a době odpočinku,  práce přesčas, dovolená , čerpání dovolené, náhrada za dovolenou,  krácení dovolené, překážky v práci

  • Budeme řešit problematiku odměňování za práci, odměnu za pracovní pohotovost  a srážky z příjmů (mzda, plat, změny o odměňování platem, příplatky, cestovní náhrady), novou právní úpravu odměňování  za práci přesčas,  dohody o srážkách ze mzdy

Stranou našeho zájmu nezůstane ani:

  • Péče o  zaměstnance, pracovní podmínky, odborný rozvoj, kvalifikační dohoda

  • Náhrada škody, odpovědnost zaměstnance a zaměstnavatele

  • Nová právní úprava Konkurenční doložky

  • Přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů,  nové upřesnění právní úpravy

  • Nová právní úprava pracovnělékařských služeb, její důsledky na oblast úpravy pracovněprávních vztahů

 

Lektor

JUDr. Marilla Kokešová

Seminářem vás bude provázet JUDr. Marilla Kokešová, advokátka. Působí jako samostatný advokát a lektor, má bohaté zkušenosti v oblasti pracovního práva, závazkového práva, obchodního a občanského práva, práva nemovitostí, podání a zastupování v soudních, arbitrážních, rozhodčích a správních řízeních.  V posledních letech se věnuje zejména pracovnímu a obchodnímu právu. Několik let publikovala on-line odpovědi zejména z oblasti pracovního práva v rámci pracovněprávní poradny ve spolupráci s několika internetovými servery, publikovala odborné články k pracovněprávní problematice se zaměřením na podnikatelskou praxi, vystupovala rovněž k právním otázkám v rámci pořadu ČT pro podnikatele POKR.

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2 000 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

 

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3

3.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

4 5 6
7 8 9 10

10.5.2018

Ochrana osobních údajů a nové nařízení EU (GDPR)

Jaké informace je nutné považovat za osobní údaje a jak právně a technicky zajistit plnění všech povinností v rámci ochrany osobních údajů? Co nového přinese obecné nařízení o ochraně osobních údajů, které bylo vydáno Evropskou unií?

Řada organizací nevěnovala v minulosti ochraně osobních údajů téměř žádnou pozornost nebo tato problematika byla řešena velmi okrajově nebo nesystematickým způsobem. Do této situace přichází nové nařízení EU s novou a přísnější úpravou ochrany osobních údajů. Organizace by tedy otázce ochrany osobních údajů měly věnovat náležitou pozornost a danou oblast řešit komplexním způsobem, což jim umožní nejen splnění všech zákonem stanovených povinností, ale v případě podnikatelských subjektů také legální rozvoj jejich obchodních aktivit.

Cíl semináře:

Seminář poskytne účastníkům základní orientaci v problematice ochrany osobních údajů a přehled o povinnostech při zpracování osobních údajů podle nové úpravy, kterou přinese GDPR po nabytí účinnosti 25. 5.  2018 včetně nových výkladových pravidel Pracovní skupiny 29 a návrhu nového zákona o zpracování osobních údajů. Seminář dále objasní, proč je osobní údaj předmětem právní úpravy, přiblíží smysl i obsah jednotlivých principů obsažených v právních předpisech. Probrány budou rovněž důsledky a sankce vyplývající z porušování závazných pravidel. Zároveň budou účastníci upozorněni na chyby a omyly při zpracování osobních údajů a problematické otázky vyplývající z aplikace nové právní úpravy. Závěrem bude účastníkům poskytnut praktický návod na implementaci GDPR do interních procesů, systémů a dokumentace firem a organizací.

Více informací

11 12 13
14 15 16 17

17.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

18 19 20
21 22 23 24

24.5.2018

Úspěšné obchodní jednání krok za krokem

Co bylo dříve – vejce nebo slepice? A co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože společenský a obchodní protokol má své zákonitosti a svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká,KDY to máme dělat.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery.

Více informací

25 26 27
28 29 30 31      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X