Tisk

Rétorika a strategie vyjednávání - 27.9.2012

„Méně hádek, více peněz a uznání“ - Rétorika a strategie vyjednávání

"Jestliže o něco žádáte před podpisem dohody, říká se tomu vyjednávání. Pokud o něco žádáte po podpisu, říká se tomu žebrání. Je lepší být dobrým vyjednavačem, než vynikajícím žebrákem."

Pamatujte, že nedostanete to, co si zasluhujete, ale to, co si vyjednáte.

Abychom vám pomohli se těchto nástrah vyvarovat, na semináři „Méně hádek, více peněz a uznání“ se dozvíte, jak postupovat, aby se vám dařilo v osobním růstu a prezentaci, vedl se vám snadněji tým a lépe se vám pracovalo s klientem a úspěšně jste si prosadili svou.

Kdo by se měl semináře zúčastnit
Tento speciální seminář na míru je připraven pro všechny, kteří se při své práci setkávají s nutností komunikace s veřejností, klienty, zájmovými skupinami, zaměstnanci či organizují vnější vztahy, informační kampaně a prodejní strategie. Tento typ semináře je vytvořen pro všechny, kteří se chtějí zlepšit v prezentačních technikách, vyjednávání a argumentaci nebo ve svých personalistických, motivačních a manažerských zkušenostech.

Informace o semináři

Název semináře:Rétorika a strategie vyjednávání
Datum konání semináře:27.9.2012
Čas konání:9:00 - 14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Cena:2 000,- Kč
 
 

Program semináře

Jak se úspěšně a účinně prezentovat, jak zaujmout, představit, ale i prosadit maximum svých zájmů

  • Účinné způsoby prezentace a praktická osobní rétorika, zajištění maximální pozornosti a respektu cílové skupiny
  • Způsoby zjištění nálad a potřeb cílové skupiny
  • Osvědčené metody osobního přesvědčování, argumentace a vyjednávání
  • Prevence manipulace
  • Příklady z praxe
  • Nejčastější chyby

Jak účinně vyjednávat a přesvědčit

  • Taktiky vyjednávání, příprava a správné zacílení
  • Rétorika ovlivňování a přesvědčování
  • Zapovězená komunikace, komunikační „retardéry“
  • Informační lobbing, komunikace institucí
  • Příklady z praxe
  • Nejčastější chyby a osvědčené postupy

Jak pečovat o reputaci

  • Efektivní prezentace
  • Rozvíjení reputace a opečovávání značky
  • Jak zvládat nátlakovou komunikaci a krizové scénáře
  • Jak se uchránit před nepříznivými rozhodnutími a budovat dobré vztahy
  • Příklady z praxe
  • Nejčastější chyby – co si hlídat

Jak efektivně poznat a pracovat s cílovými skupinami, klientem, Postup tvorby komunikačního plánu, Budování zájmu, Hodnocení vyjednávání a posílení vlastní role

Lektor

PhDr. Jan Kubáček

Seminářem vás bude provázet PhDr. Jan Kubáček, zkušený komunikační konzultant, lektor a analytik komunikačních strategií a krizové komunikace. Přednáší pro tuzemský a zahraniční privátní a veřejný sektor, státní a veřejné instituce, vysoký management a veřejné činitele. Je autorem několika knih a odborných studií. Právě mu vychází monografie věnovaná kampaním, politické a veřejné komunikaci, politickému managementu. Vede úspěšnou konzultantskou a poradenskou kancelář.

 

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2 000 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

 

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19

19.9.2017

Tvorba vnitřních předpisů zaměstnavatele

Zákoník práce č. 262/2006 Sb. umožňuje zaměstnavatelům, aby si ve vlastních předpisech, které mohou vydávat, upravovaly vzájemná práva, povinnosti a nároky. Tím se uplatňuje  zásada „co není zakázáno, je dovoleno“ a výkladový přístup  nového občanského zákoníku v pracovněprávních vztazích. Na semináři by se účastníci měli seznámit s  nejčastěji používanými  vnitrofiremními předpisy a se zásadami jejich tvorby.Seminář by měl rovněž napomoci k řešení problémů,s nimiž se zaměstnavatelé v této oblasti nejčastěji setkávají.

Více informací

20 21 22 23 24
25 26

26.9.2017

Neverbální komunikace

Svou neverbální komunikací toho na sebe prozradíte mnohem více, než si myslíte! Naše slova a naši řeč cenzurujeme, ovšem kontrolovat své neverbální signály je mnohem složitější především pro toho, kdo je ani sám nevnímá… Podíváme se společně, jak naše řeč těla působí na ty, se kterými komunikujeme a co všechno o sobě nechtěně říkáme. Vyzkoušíte si sami na sobě aktivní nácvik změny zažitých vzorců chování. Dostanete své chování pod kontrolu!

Komu je seminář určen

  • všem, kdo se potřebují efektivně prezentovat a prodávat před publikem
  • všem, kdo chtějí zlepšit své vystupování na veřejnosti
  • prezentátorům obchodních nabídek
  • učitelům a studentům

Více informací

27 28 29 30  
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X