Tisk

Rétorika a strategie vyjednávání - 27.9.2012

„Méně hádek, více peněz a uznání“ - Rétorika a strategie vyjednávání

"Jestliže o něco žádáte před podpisem dohody, říká se tomu vyjednávání. Pokud o něco žádáte po podpisu, říká se tomu žebrání. Je lepší být dobrým vyjednavačem, než vynikajícím žebrákem."

Pamatujte, že nedostanete to, co si zasluhujete, ale to, co si vyjednáte.

Abychom vám pomohli se těchto nástrah vyvarovat, na semináři „Méně hádek, více peněz a uznání“ se dozvíte, jak postupovat, aby se vám dařilo v osobním růstu a prezentaci, vedl se vám snadněji tým a lépe se vám pracovalo s klientem a úspěšně jste si prosadili svou.

Kdo by se měl semináře zúčastnit
Tento speciální seminář na míru je připraven pro všechny, kteří se při své práci setkávají s nutností komunikace s veřejností, klienty, zájmovými skupinami, zaměstnanci či organizují vnější vztahy, informační kampaně a prodejní strategie. Tento typ semináře je vytvořen pro všechny, kteří se chtějí zlepšit v prezentačních technikách, vyjednávání a argumentaci nebo ve svých personalistických, motivačních a manažerských zkušenostech.

Informace o semináři

Název semináře:Rétorika a strategie vyjednávání
Datum konání semináře:27.9.2012
Čas konání:9:00 - 14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Cena:2 000,- Kč
 
 

Program semináře

Jak se úspěšně a účinně prezentovat, jak zaujmout, představit, ale i prosadit maximum svých zájmů

  • Účinné způsoby prezentace a praktická osobní rétorika, zajištění maximální pozornosti a respektu cílové skupiny
  • Způsoby zjištění nálad a potřeb cílové skupiny
  • Osvědčené metody osobního přesvědčování, argumentace a vyjednávání
  • Prevence manipulace
  • Příklady z praxe
  • Nejčastější chyby

Jak účinně vyjednávat a přesvědčit

  • Taktiky vyjednávání, příprava a správné zacílení
  • Rétorika ovlivňování a přesvědčování
  • Zapovězená komunikace, komunikační „retardéry“
  • Informační lobbing, komunikace institucí
  • Příklady z praxe
  • Nejčastější chyby a osvědčené postupy

Jak pečovat o reputaci

  • Efektivní prezentace
  • Rozvíjení reputace a opečovávání značky
  • Jak zvládat nátlakovou komunikaci a krizové scénáře
  • Jak se uchránit před nepříznivými rozhodnutími a budovat dobré vztahy
  • Příklady z praxe
  • Nejčastější chyby – co si hlídat

Jak efektivně poznat a pracovat s cílovými skupinami, klientem, Postup tvorby komunikačního plánu, Budování zájmu, Hodnocení vyjednávání a posílení vlastní role

Lektor

PhDr. Jan Kubáček

Seminářem vás bude provázet PhDr. Jan Kubáček, zkušený komunikační konzultant, lektor a analytik komunikačních strategií a krizové komunikace. Přednáší pro tuzemský a zahraniční privátní a veřejný sektor, státní a veřejné instituce, vysoký management a veřejné činitele. Je autorem několika knih a odborných studií. Právě mu vychází monografie věnovaná kampaním, politické a veřejné komunikaci, politickému managementu. Vede úspěšnou konzultantskou a poradenskou kancelář.

 

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2 000 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

 

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3

3.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

4 5 6
7 8 9 10

10.5.2018

Ochrana osobních údajů a nové nařízení EU (GDPR)

Jaké informace je nutné považovat za osobní údaje a jak právně a technicky zajistit plnění všech povinností v rámci ochrany osobních údajů? Co nového přinese obecné nařízení o ochraně osobních údajů, které bylo vydáno Evropskou unií?

Řada organizací nevěnovala v minulosti ochraně osobních údajů téměř žádnou pozornost nebo tato problematika byla řešena velmi okrajově nebo nesystematickým způsobem. Do této situace přichází nové nařízení EU s novou a přísnější úpravou ochrany osobních údajů. Organizace by tedy otázce ochrany osobních údajů měly věnovat náležitou pozornost a danou oblast řešit komplexním způsobem, což jim umožní nejen splnění všech zákonem stanovených povinností, ale v případě podnikatelských subjektů také legální rozvoj jejich obchodních aktivit.

Cíl semináře:

Seminář poskytne účastníkům základní orientaci v problematice ochrany osobních údajů a přehled o povinnostech při zpracování osobních údajů podle nové úpravy, kterou přinese GDPR po nabytí účinnosti 25. 5.  2018 včetně nových výkladových pravidel Pracovní skupiny 29 a návrhu nového zákona o zpracování osobních údajů. Seminář dále objasní, proč je osobní údaj předmětem právní úpravy, přiblíží smysl i obsah jednotlivých principů obsažených v právních předpisech. Probrány budou rovněž důsledky a sankce vyplývající z porušování závazných pravidel. Zároveň budou účastníci upozorněni na chyby a omyly při zpracování osobních údajů a problematické otázky vyplývající z aplikace nové právní úpravy. Závěrem bude účastníkům poskytnut praktický návod na implementaci GDPR do interních procesů, systémů a dokumentace firem a organizací.

Více informací

11 12 13
14 15 16 17

17.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

18 19 20
21 22 23 24

24.5.2018

Úspěšné obchodní jednání krok za krokem

Co bylo dříve – vejce nebo slepice? A co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože společenský a obchodní protokol má své zákonitosti a svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká,KDY to máme dělat.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery.

Více informací

25 26 27
28 29 30 31      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X