Tisk

Rétorika a strategie vyjednávání - PŘESUNUTO na 15.3.2012 - 15.3.2012

Na čtvrtek 15.3. 2012 jsme pro Vás v Paláci Konvikt připravili další zajímavý seminář, tentokrát z oblasti soft skills. Je určeno pro řídící pracovníky na mnoha stupních rozhodování, kteří ve své pracovní roli organizují zaměstnance, prezentují své cíle, hájí a získávají podporu pro projekty a rozhodnutí. Speciální školení je cíleno pro všechny pracovníky, kteří vystupují navenek, ale i dovnitř organizace, korporace, týmu či instituce.

Součástí tohoto školení na klíč je i komunikační trénink, který zopakuje praktickou formou proškolené body z oblasti vyjednávání a argumentační rétoriky.

Informace o semináři

Název semináře:Rétorika a strategie vyjednávání - PŘESUNUTO na 15.3.2012
Datum konání semináře:15.3.2012
Čas konání:9:30 - 14:15 hod. (diskuze do 15:00 hod.)
Místo konání semináře:Palác Konvikt, Konviktská 24, Praha 1, 110 00
Cena:2 490,- Kč
 
 

Program semináře

  • vhodná rétorika a účinná argumentace
  • zapovězená komunikace
  • správné zacílení a příprava vyjednávání, práce s informacemi
  • naplánování strategie a formování vyjednávacích koalic
  • retorika ovlivňování a přesvědčování
  • informační lobbing a issue management
  • vhodné vyhodnocování úspěšnosti vyjednávání
  • komunikační trénink

Lektor

PhDr. Jan Kubáček

Vzděláním politolog. Byl poradcem či nadále radí jednomu premiérovi, dvěma vicepremiérům a osmi ministrům. Jeho specializací jsou komunikační analýzy, politické strategie, politický a komunikační management, politická psychologie a sociologie, eliminace a prevence manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporaci.

Přednáší na několika vysokých školách, odborných institutech v Česke republice i v zahraničí. Vedle toho pracuje i jako analytik, konzultant a odborný lektor pro privátní a veřejný sektor. Je autorem 150 + odborných a popularizačních článků a analýz, několika odborných knih a studii.

Doktor Kubáček je odborným garantem MBA Public Relations.

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním přihlášky, naskenováním a zasláním e-mailem na seminare@ustavprava.cz Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2.490,- Kč + 20% DPH zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 195341605/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky.

Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9

9.11.2017

Tajná zbraň manažera - Brief pro tvorbu reklamy

Víte, co vše by mělo zadání formou Briefu obsahovat? Umíte optimalizovat interní firemní procesy?

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní. Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní Brief neboli zadání! Ušetřit čas při psaní Briefu může znamenat zbytečné prodloužení projektu a řešení zbytečných komplikací. Co je psáno, to je dáno — Brief je jediná možná pojistka při práci v reklamě a jednání se zadavatelem i dodavatelem. S námi získáte inspiraci pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání!



 

Komu je seminář určen

  • marketingovým manažerům a brand manažerům
  • pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komuniakce
  • všem zadavatelům a tvůrcům reklam

Více informací

9.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO TERMÍN JE JIŽ KAPACITNĚ OBSAZEN

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

10 11 12
13 14

14.11.2017

Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, pracovní úrazy, nové předpisy

Zákoník práce plní ochrannou funkci ve vztahu k zaměstnancům. Patří do ní oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP). Zákonná ustanovení, která jsou do ní zařazena, vytvářejí legislativní podmínky k zabránění poškození zdraví. V poslední době řada novel zákonů a dalších předpisů oblast BOZP a pracovních úrazů zásadně změnila a aktualizovala. Účelem semináře je informovat o těchto novinkách management, bezpečnostní techniky, mzdové účetní, personalisty a další zaměstnance, kteří se touto problematikou na pracovištích zabývají.



 

Více informací

15 16 17 18 19
20 21 22 23

23.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

24 25 26
27 28 29 30      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X