Tisk

Rozhodčí řízení - 25.7.2012

„Eliminujte rizika z pohledávek… a nechte své obchody opět vydělávat"

"Už půl roku se nám tu kupí pohledávky po splatnosti od x firem... Vymáháte to od nich, nebo čekáte, že na vaše platy budu dřít sám?!

Pichlavá poznámka šéfa finančního oddělení na schůzce s obchodním teamem trefně vystihla situaci, s níž se potýká stavební firma už několik měsíců. Jak takovým situacím zabránit a lze jim vůbec nějak předcházet?

Podobné problémy možná trápí i Vaši firmu. Pokud nejste se současným stavem spokojeni a sami cítíte, že je co zlepšovat v oblasti obchodní politiky, přijďte o změně strategie nahlas uvažovat na seminář „Eliminujte rizika z pohledávek… a nechte své obchody opět vydělávat". Zaměříme se na teoretickou, ale hlavně praktickou ukázku možností, jakým způsobem lze zabezpečit vaše obchody před nedisciplinovanými obchodními partnery...

Kdo by se měl semináře zúčastnit
Tento seminář je připraven zejména pro ředitele, jednatele a majitele společností, kteří chtějí minimalizovat problémy s obchodními partnery a rádi by našli nástroj, jenž tyto nesnáze rychle a efektivně vyřeší. Seminář je orientován na přiblížení výhod rozhodčího řízení, jako moderního instrumentu pro efektivní zajištění plnění smluvních závazků.

Informace o semináři

Název semináře:Rozhodčí řízení
Datum konání semináře:25.7.2012
Čas konání:9:30 - 14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Cena:2 000,- Kč
 
 

Program semináře

Podnikání vždy přinášelo mnoho úskalí -  znamená mj. podepsat nemálo smluv, ze kterých mohou vyplynout neshody v řešení případných sporů s vašimi obchodními partnery, vymáhání pohledávek a podobné „radosti“. Akce chce přiblížit výhody rozhodčího řízení, smluv a směnek, nebo-li soubor nástrojů, které mohou vyřešit vaše problémy s vymáháním pohledávek efektivněji než klasické státní soudy. Poutavou a srozumitelnou formou se na semináři dozvíte vše potřebné, bude prostor i na vaše praktické dotazy.

  • Přednosti rozhodčího řízení, rozhodčí smlouva a její uzavírání
  • Aplikace rozhodčí smlouvy a doložky
    - jako prevence nedobytnosti pohledávek.
    - při vymáhání pohledávek ze smlouvy a ze směnky
    (k dispozici vzorové smlouvy a směnky)
  • Aktuální judikatura v oblasti rozhodčího řízení
  • Komparace rozhodčího a soudního řízení, simulace rozhodčího řízení
  • K čemu využít rozhodčí nález?

Lektor

JUDr. Luděk Lisse, Ph.D. LL.M. MPA a Mgr. Bc. Patrik Frk

JUDr. Luděk Lisse, Ph.D. LL.M. MPA
Odborník na obchodní korporátní i závazkové právo, rozhodčí řízení a insolvenční právo, mj. autor publikace Přehled judikatury ve věcech rozhodčího řízení, Komentář k novele zákona o rozhodčím řízení, Euronovela zákona o rozhodčím řízení. Lektor je rozhodcem Rozhodčího soudu při IAL SE.

Mgr. Bc. Patrik Frk
Zaměřuje se na občanské i obchodní závazkové právo a rozhodčí řízení, v rámci výkonu funkce rozhodce má četné zkušenosti s rozhodováním obchodních i spotřebitelských sporů. Lektor je rozhodcem Rozhodčího soudu při IAL SE.

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2 000 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9

9.11.2017

Tajná zbraň manažera - Brief pro tvorbu reklamy

Víte, co vše by mělo zadání formou Briefu obsahovat? Umíte optimalizovat interní firemní procesy?

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní. Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní Brief neboli zadání! Ušetřit čas při psaní Briefu může znamenat zbytečné prodloužení projektu a řešení zbytečných komplikací. Co je psáno, to je dáno — Brief je jediná možná pojistka při práci v reklamě a jednání se zadavatelem i dodavatelem. S námi získáte inspiraci pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání!



 

Komu je seminář určen

  • marketingovým manažerům a brand manažerům
  • pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komuniakce
  • všem zadavatelům a tvůrcům reklam

Více informací

9.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO TERMÍN JE JIŽ KAPACITNĚ OBSAZEN

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

10 11 12
13 14

14.11.2017

Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, pracovní úrazy, nové předpisy

Zákoník práce plní ochrannou funkci ve vztahu k zaměstnancům. Patří do ní oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP). Zákonná ustanovení, která jsou do ní zařazena, vytvářejí legislativní podmínky k zabránění poškození zdraví. V poslední době řada novel zákonů a dalších předpisů oblast BOZP a pracovních úrazů zásadně změnila a aktualizovala. Účelem semináře je informovat o těchto novinkách management, bezpečnostní techniky, mzdové účetní, personalisty a další zaměstnance, kteří se touto problematikou na pracovištích zabývají.



 

Více informací

15 16 17 18 19
20 21 22 23

23.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

24 25 26
27 28 29 30      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X