Tisk

Rozhodčí řízení - 25.7.2012

„Eliminujte rizika z pohledávek… a nechte své obchody opět vydělávat"

"Už půl roku se nám tu kupí pohledávky po splatnosti od x firem... Vymáháte to od nich, nebo čekáte, že na vaše platy budu dřít sám?!

Pichlavá poznámka šéfa finančního oddělení na schůzce s obchodním teamem trefně vystihla situaci, s níž se potýká stavební firma už několik měsíců. Jak takovým situacím zabránit a lze jim vůbec nějak předcházet?

Podobné problémy možná trápí i Vaši firmu. Pokud nejste se současným stavem spokojeni a sami cítíte, že je co zlepšovat v oblasti obchodní politiky, přijďte o změně strategie nahlas uvažovat na seminář „Eliminujte rizika z pohledávek… a nechte své obchody opět vydělávat". Zaměříme se na teoretickou, ale hlavně praktickou ukázku možností, jakým způsobem lze zabezpečit vaše obchody před nedisciplinovanými obchodními partnery...

Kdo by se měl semináře zúčastnit
Tento seminář je připraven zejména pro ředitele, jednatele a majitele společností, kteří chtějí minimalizovat problémy s obchodními partnery a rádi by našli nástroj, jenž tyto nesnáze rychle a efektivně vyřeší. Seminář je orientován na přiblížení výhod rozhodčího řízení, jako moderního instrumentu pro efektivní zajištění plnění smluvních závazků.

Informace o semináři

Název semináře:Rozhodčí řízení
Datum konání semináře:25.7.2012
Čas konání:9:30 - 14:00
Místo konání semináře:Konviktská 24, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Cena:2 000,- Kč
 
 

Program semináře

Podnikání vždy přinášelo mnoho úskalí -  znamená mj. podepsat nemálo smluv, ze kterých mohou vyplynout neshody v řešení případných sporů s vašimi obchodními partnery, vymáhání pohledávek a podobné „radosti“. Akce chce přiblížit výhody rozhodčího řízení, smluv a směnek, nebo-li soubor nástrojů, které mohou vyřešit vaše problémy s vymáháním pohledávek efektivněji než klasické státní soudy. Poutavou a srozumitelnou formou se na semináři dozvíte vše potřebné, bude prostor i na vaše praktické dotazy.

  • Přednosti rozhodčího řízení, rozhodčí smlouva a její uzavírání
  • Aplikace rozhodčí smlouvy a doložky
    - jako prevence nedobytnosti pohledávek.
    - při vymáhání pohledávek ze smlouvy a ze směnky
    (k dispozici vzorové smlouvy a směnky)
  • Aktuální judikatura v oblasti rozhodčího řízení
  • Komparace rozhodčího a soudního řízení, simulace rozhodčího řízení
  • K čemu využít rozhodčí nález?

Lektor

JUDr. Luděk Lisse, Ph.D. LL.M. MPA a Mgr. Bc. Patrik Frk

JUDr. Luděk Lisse, Ph.D. LL.M. MPA
Odborník na obchodní korporátní i závazkové právo, rozhodčí řízení a insolvenční právo, mj. autor publikace Přehled judikatury ve věcech rozhodčího řízení, Komentář k novele zákona o rozhodčím řízení, Euronovela zákona o rozhodčím řízení. Lektor je rozhodcem Rozhodčího soudu při IAL SE.

Mgr. Bc. Patrik Frk
Zaměřuje se na občanské i obchodní závazkové právo a rozhodčí řízení, v rámci výkonu funkce rozhodce má četné zkušenosti s rozhodováním obchodních i spotřebitelských sporů. Lektor je rozhodcem Rozhodčího soudu při IAL SE.

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 2 000 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6

6.6.2017

Správné skončení pracovního poměru včetně soudní judikatury

Oblast skončení pracovního poměru byla dotčena zásadními změnami, které přinesl nový občanský zákoník a změnový zákon. Nejedná se jen o praktické uplatňování novel, ale i o nový výkladový přístup k některým pojmům. Nelze rovněž pominout jevy, které jsou důsledkem ekonomiky: odbytové potíže, ztráta zakázek, zkracování pracovní doby, částečné úvazky apod. Účelem semináře je seznámit účastníky s novými legislativními důsledky v personální agendě a napomoci jim v řešení problémů souvisejících s tímto tématem, jak se po dvouleté účinnosti nových předpisů uplatňují v personální praxi. Seminář se rovněž zaměří na výklad nejnovějších a zásadních judikátů ke skončení pracovního poměru.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen všem zaměstnavatelům, zaměstnancům, pracovníkům v nadřízených pozicích ve firmách i v orgánech státní správy, personalistům, mzdovým účetním a další pracovníkům na úseku mzdové agendy, statuárním orgán, obchodních společností a družstev, osobám pověřeným zastupovat zaměstnavatele v pracovněprávních věcech, odborovým organizacím, příspěvkovým organizacím a všem, kteří se zajímají o nové trendy v legislativě a judikatuře v oblasti pracovního a mzdového práva.

Více informací

7 8 9 10 11
12 13

13.6.2017

Souběh výkonu funkce statutárního orgánu a pracovního poměru

Souběh funkcí je opět v některých případech nelegální!

Souběh funkcí se stal okamžikem nahrazení obchodního zákoníku zákonem o obchodních korporacích opět aktuálním tématem, neboť jeho legalizace, umožněná novelou v roce 2012, nebyla do nové právní úpravy zahrnuta. Dle ustálené judikatury a převažujícího názoru odborné veřejnosti je souběh funkcí v řadě případů opět nelegální. Poznejte důkladně možná rizika, právní a manažerské souvislosti a získejte praktické návody k jeho řešení v souladu s aktuální legislativou.

Více informací

14 15 16 17 18
19 20 21 22

22.6.2017

Úspěšné obchodní jednání krok za krokem

Co bylo dříve – vejce nebo slepice? A co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože společenský a obchodní protokol má své zákonitosti a svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká,KDY to máme dělat.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery.

Více informací

23 24 25
26 27 28 29 30    
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X