Tisk

Statutární orgány a zástupci obchodních korporací dle ZOK - 25.2.2016

„Od 1. 1. 2014 jsou v účinnosti tři hlavní pilíře rekodifikace, tj. nový občanský zákoník (zákon č. 89/2012 Sb.), zákon o obchodních korporacích (zákon č. 90/2012 Sb.) a zákon o mezinárodním právu soukromém (zákon č. 91/2012 Sb.) Tato rekodifikace představuje skutečnou revoluci v českém soukromém právu.

Cílem tohoto semináře, zaměřeného zejména na otázky rekodifikace zákona o obchodních korporacích, je pomoci Vám zorientovat se v nové právní úpravě tak, abyste správně vstoupili do nové právní reality a byli plně připraveni.“

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen členům statutárních orgánů obchodních korporací, zejména jednatelům s.r.o., a členům představenstva akciových společností, statutárním ředitelům a členům správní rady akciových společností s monistickou strukturou řízení, prokuristům, generálním ředitelům a ředitelům obchodních korporací, advokátům, advokátním koncipientům, podnikovým právníkům a všem, kteří se zajímají o nové trendy v legislativě a judikatuře v oblasti práva statutárních orgánů a zastupování obchodních korporací.

Informace o semináři

Název semináře:Statutární orgány a zástupci obchodních korporací dle ZOK
Datum konání semináře:25.2.2016
Čas konání:9:00 - 13:30
Místo konání semináře:Jablonského 640/2, 170 00 Praha 7 - Holešovice
Cena:1 600,- Kč
 
 

Program semináře

  • Obecné vymezení nové úpravy obchodních společností, vztah nového občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích
  • Přechodná ustanovení zákona o obchodních korporacích, se zaměřením zejména na identifikaci případných rizik, které může přechod na novou právní úpravu přinést
  • Kogentní versus dispozitivní ustanovení v novém zákoně o obchodních korporacích
  • Úprava právnických osob po rekodifikaci, změny v institutu zastoupení
  • Odpovědnost členů statutárních orgánů, rizika vyplývající z titulu výkonu funkce, odstoupení členů volených orgánů korporací
  • Střet zájmů, transakce mezi spřízněnými osobami a jejich nová úprava
  • Společnost s ručením omezeným s důrazem na zásadní změny po rekodifikaci
  • Akciová společnost s důrazem na zásadní změny po rekodifikaci
  • Zákon o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob

Lektor

JUDr. Luděk Lisse, Ph.D. LL.M. MPA

Je zakladatelem advokátní kanceláře LISSE LEGAL a členem České advokátní komory od roku 2004. Vědecky a pedagogicky činný na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s., od roku 2005 až dosud), Vysoké škole finanční a správní (2003-2010) a Vysoké škole CEVRO institut, o.p.s. (2008-2011). V letech 1999 až 2004 působil ve státní správě, v letech 2004-2006 zastával funkci interního auditora, od roku 2006 se věnuje činnosti advokáta, rozhodce a lektora.

Jeho publikační činnost zahrnuje desítky odborných článků v právních časopisech a rovněž vysokoškolská skripta (Insolvenční řízení, Civilní proces – VŠFS 2008), soubory judikatury (Přehled judikatury v rozhodčím řízení, Wolters Kluwer 2011), komentáře (Komentář k zákonu o rozhodčím řízení, LINDE 2012), právní kompedia (Euronovela zákona o rozhodčím řízení, UP 2012) a další. Od roku 2005 je ředitelem Ústavu práva a právní vědy, o.p.s.

Organizační informace

K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011. Účastnický poplatek činí 1 600,- Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí  být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad Vám bude předán při prezenci. Během semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam. Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotodokumentace (fotografického záznamu ze semináře).

Zaslaná přihláška je závazná. V případě odhlášení v průběhu 14 dní před konáním semináře obdržíte zpět 50% účastnického poplatku. Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se platba nevrací. Neproběhla-li platba z Vaší strany před konáním semináře, bude Vám v prvním případě dofakturováno 50% účastnického poplatku. A ve druhém pak 100% účastnického poplatku. Objednávku lze převést na třetí osobu (na kolegu/kolegyni apod.). Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemně nebo e-mailem).

Pořadatel si v případě vážných důvodů vyhrazuje právo na změnu programu. Náklady na cestovné a ubytování v místě konání akce nejsou v ceně.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.  Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3

3.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

4 5 6
7 8 9 10

10.5.2018

Ochrana osobních údajů a nové nařízení EU (GDPR)

Jaké informace je nutné považovat za osobní údaje a jak právně a technicky zajistit plnění všech povinností v rámci ochrany osobních údajů? Co nového přinese obecné nařízení o ochraně osobních údajů, které bylo vydáno Evropskou unií?

Řada organizací nevěnovala v minulosti ochraně osobních údajů téměř žádnou pozornost nebo tato problematika byla řešena velmi okrajově nebo nesystematickým způsobem. Do této situace přichází nové nařízení EU s novou a přísnější úpravou ochrany osobních údajů. Organizace by tedy otázce ochrany osobních údajů měly věnovat náležitou pozornost a danou oblast řešit komplexním způsobem, což jim umožní nejen splnění všech zákonem stanovených povinností, ale v případě podnikatelských subjektů také legální rozvoj jejich obchodních aktivit.

Cíl semináře:

Seminář poskytne účastníkům základní orientaci v problematice ochrany osobních údajů a přehled o povinnostech při zpracování osobních údajů podle nové úpravy, kterou přinese GDPR po nabytí účinnosti 25. 5.  2018 včetně nových výkladových pravidel Pracovní skupiny 29 a návrhu nového zákona o zpracování osobních údajů. Seminář dále objasní, proč je osobní údaj předmětem právní úpravy, přiblíží smysl i obsah jednotlivých principů obsažených v právních předpisech. Probrány budou rovněž důsledky a sankce vyplývající z porušování závazných pravidel. Zároveň budou účastníci upozorněni na chyby a omyly při zpracování osobních údajů a problematické otázky vyplývající z aplikace nové právní úpravy. Závěrem bude účastníkům poskytnut praktický návod na implementaci GDPR do interních procesů, systémů a dokumentace firem a organizací.

Více informací

11 12 13
14 15 16 17

17.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

18 19 20
21 22 23 24

24.5.2018

Úspěšné obchodní jednání krok za krokem

Co bylo dříve – vejce nebo slepice? A co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože společenský a obchodní protokol má své zákonitosti a svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká,KDY to máme dělat.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery.

Více informací

25 26 27
28 29 30 31      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X