Tisk

Tajná zbraň manažera - Brief pro tvorbu reklamy - 6.9.2018

Víte, co vše by mělo zadání formou Briefu obsahovat? Umíte optimalizovat interní firemní procesy?

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní. Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní Brief neboli zadání! Ušetřit čas při psaní Briefu může znamenat zbytečné prodloužení projektu a řešení zbytečných komplikací. Co je psáno, to je dáno — Brief je jediná možná pojistka při práci v reklamě a jednání se zadavatelem i dodavatelem. S námi získáte inspiraci pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání!

Informace o semináři

Název semináře:Tajná zbraň manažera - Brief pro tvorbu reklamy
Datum konání semináře:6.9.2018
Čas konání:9:00 - 13:00
Místo konání semináře:Jablonského 640/2, 170 00 Praha 7 - Holešovice
Cena:1 800,- Kč
 
 

Program semináře

  • klientský a kreativní Brief a zákonitosti jeho tvorby - nutnost přípravy před vymýšlením reklamy
  • jak psát inspirativní klíčová sdělení reklamní kampaně
  • umění popsat detailně cílovou skupinu a proč tomu věnovat čas
  • kdo Brief schvaluje a kolik času mu věnovat, jak nad ním diskutovat
  • týmová spolupráce - rozdělení kompetencí, vymezení odpovědnosti členů týmu
  • kde se ztrácí čas a energie při tvorbě reklamy - kritické body

 

Lektor

Vít Baloušek

reklamní expert, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Specialisuje se mj. na originální vzdělávání v oblasti kreativní reklamní tvorby, strategický marketing, tvorbu značky, digitální komunikaci a sociální sítě, je také lektorem CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy v České republice. Od roku 2015 je lektorem profesně vzdělávacího programu MBA Public relations a Marketing na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a na European Business School SE.

 

 

 

Organizační informace

K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011. Účastnický poplatek činí 1.800,- Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí  být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad Vám bude předán při prezenci. Během semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam. Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotodokumentace (fotografického záznamu ze semináře).

Zaslaná přihláška je závazná. V případě odhlášení v průběhu 14 dní před konáním semináře obdržíte zpět 50% účastnického poplatku. Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se platba nevrací. Neproběhla-li platba z Vaší strany před konáním semináře, bude Vám v prvním případě dofakturováno 50% účastnického poplatku. A ve druhém pak 100% účastnického poplatku. Objednávku lze převést na třetí osobu (na kolegu/kolegyni apod.). Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemně nebo e-mailem).

Pořadatel si v případě vážných důvodů vyhrazuje právo na změnu programu. Náklady na cestovné a ubytování v místě konání akce nejsou v ceně.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.  Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

 

 

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
« »
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15

15.3.2018

Vzory písemností, smluv, dohod a vnitrofiremních předpisů dle zaměstnavatele - aktuality pro rok 2018

Seminář je zaměřen na metodickou pomoc zaměstnavatelům v oblasti nejčastějších písemností podle zákoníku práce. S ohledem na změny, které nastaly v důsledku účinnosti nového občanského zákoníku a dalších předpisů došlo k formálním i obsahovým úpravám v používání personálních písemností. Ke každému vzoru bude proveden názorný výklad. Podle zákoníku práce může zaměstnavatel rovněž vydávat vlastní předpisy. Jejich význam je zdůrazněn zásadou „co není zakázáno, je dovoleno“, podle níž může ve vlastních předpisech zvyšovat práva zaměstnanců nad nároky uvedené v zákoníku práce. Seminář bude zaměřen i na používání smluv a dohod v personální práci podle nového občanského zákoníku.



 

Více informací

16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X