Tisk

Time management IV. generace - 5.10.2017

Není čas ztrácet čas! Čas se stále zrychluje a my musíme toho každý den stihnout stále více - kde tedy čas navíc vzít? Svůj čas můžete sami řídit, pokud ovšem víte, jak na to… Na semináři najdete spolehlivé návody, jak ušetřit svůj drahocenný čas v každodenním shonu náročného života dnešní doby. Uvidíte, kde a jak lze čas ušetřit. Stanete se pánem svého času!

 



Komu je seminář určen

  • všem manažerům, vedoucím týmů, leaderům
  • každému, kdo chce ušetřit svůj čas
  • každému, kdo chce mít více volného času pro sebe

 

Informace o semináři

Název semináře:Time management IV. generace
Datum konání semináře:5.10.2017
Čas konání:9:00 - 13:00
Místo konání semináře:Jablonského 640/2, 170 00 Praha 7 - Holešovice
Cena:1 800,- Kč
 
 

Program semináře

Program semináře

  • řízení času
  • časový snímek
  • zloději času - ztrátové faktory
  • motivace
  • odkládání
  • vyrušování
  • umění říci "ne"
  • delegování
  • priority a hodnoty
  • plán dne
  • tipy a triky: opatření pro podporu práce s časem

 

Lektor

Vít Baloušek

reklamní expert, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Specialisuje se mj. na originální vzdělávání v oblasti kreativní reklamní tvorby, strategický marketing, tvorbu značky, digitální komunikaci a sociální sítě, je také lektorem CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy v České republice. Od roku 2015 je lektorem profesně vzdělávacího programu MBA Public relations a Marketing na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a na European Business School SE.

 
 
 
 
 

Organizační informace

K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011. Účastnický poplatek činí 1 800,- Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí  být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú.: 232414755/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad Vám bude předán při prezenci. Během semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam. Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotodokumentace (fotografického záznamu ze semináře).

Zaslaná přihláška je závazná. V případě odhlášení v průběhu 14 dní před konáním semináře obdržíte zpět 50% účastnického poplatku. Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se platba nevrací. Neproběhla-li platba z Vaší strany před konáním semináře, bude Vám v prvním případě dofakturováno 50% účastnického poplatku. A ve druhém pak 100% účastnického poplatku. Objednávku lze převést na třetí osobu (na kolegu/kolegyni apod.). Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemně nebo e-mailem).

Pořadatel si v případě vážných důvodů vyhrazuje právo na změnu programu. Náklady na cestovné a ubytování v místě konání akce nejsou v ceně.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.  Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

 

 

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
« »
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9

9.11.2017

Tajná zbraň manažera - Brief pro tvorbu reklamy

Víte, co vše by mělo zadání formou Briefu obsahovat? Umíte optimalizovat interní firemní procesy?

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní. Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní Brief neboli zadání! Ušetřit čas při psaní Briefu může znamenat zbytečné prodloužení projektu a řešení zbytečných komplikací. Co je psáno, to je dáno — Brief je jediná možná pojistka při práci v reklamě a jednání se zadavatelem i dodavatelem. S námi získáte inspiraci pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání!



 

Komu je seminář určen

  • marketingovým manažerům a brand manažerům
  • pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komuniakce
  • všem zadavatelům a tvůrcům reklam

Více informací

9.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

10 11 12
13 14

14.11.2017

Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, pracovní úrazy, nové předpisy

Zákoník práce plní ochrannou funkci ve vztahu k zaměstnancům. Patří do ní oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP). Zákonná ustanovení, která jsou do ní zařazena, vytvářejí legislativní podmínky k zabránění poškození zdraví. V poslední době řada novel zákonů a dalších předpisů oblast BOZP a pracovních úrazů zásadně změnila a aktualizovala. Účelem semináře je informovat o těchto novinkách management, bezpečnostní techniky, mzdové účetní, personalisty a další zaměstnance, kteří se touto problematikou na pracovištích zabývají.



 

Více informací

15 16 17 18 19
20 21 22 23

23.11.2017

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

 

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

Více informací

24 25 26
27 28 29 30      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X