Tisk

Vybrané otázky z realitní činnosti - 22.5.2012

Seminář se zaměřuje se na vybrané právní otázky týkající se obchodu s nemovitostmi – poskytne posluchačům nezbytné informace nutné pro činnost realitního makléře, resp. obchodníka s nemovitostmi;seminář se zaměřuje nejen na nemovitosti samotné, ale také na problematiku vztahu klient x makléř (zprostředkovatelské a rezervační smlouvy, nárok na provizi, rezervační záloha, smluvní pokuty, odpovědnost makléře, vymáhání pohledávek za klienty apod.) a vztahu kupující x prodávající; v rámci semináře je pozornost věnována rovněž problematice exekucí a jejich vyplácení; seminář je zaměřen čistě prakticky, když školení bylo vytvořeno ve spolupráci a podle potřeb realitních makléřů a je makléři velice kladně hodnoceno.

Informace o semináři

Název semináře:Vybrané otázky z realitní činnosti
Datum konání semináře:22.5.2012
Čas konání:9:00 - 14:15 hod. (diskuze do 15:00 hod.)
Místo konání semináře:Palác Konvikt, Konviktská 24, Praha 1, 110 00
Cena:1 600,- Kč
 
 

Program semináře

 

–        podílové spoluvlastnictví a společné jmění manželů

–        jednání fyzických a právnických osob, zastoupení

–        nezletilci a osoby s omezenou způsobilostí k právním úkonům

–        nabývání nemovitostí cizinci

–        vidimace, legalizace

–        dědictví, smrt účastníka smlouvy

–        atd.

Lektor

JUDr. Jiří Kos, MSc.

Je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Brno International Business School. Pracuje v advokátní kanceláři Mgr. Jana Drapáče. Ve své praxi se zabývá zejména občanským a obchodním právem se specializací na práva k nemovitostem. Zabývá se i přednáškovou činností zejména na téma práv k nemovitostem, rozhodčí řízení, exekuční řízení apod. Již nekolik let spolupracuje s řadou realitních kanceláří, pro které zajišťuje veškerý právní servis včetně vymáhání pohledávek, zastupování v soudních sporech atd. 

Organizační informace

K disposici omezený počet míst, proto je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti realizujete vyplněním objednávkového formuláře. Konkrétní dotazy na seminář zodpovíme na čísle 224 247 011.

Účastnický poplatek 1 600 Kč zahrnuje studijní materiál a občerstvení. Měl by být uhrazen nejpozději dva dny před konáním semináře na č.ú.: 195341605/0300. Zpráva pro příjemce: Název firmy či jméno fyzické osoby. Na seminář přineste prosím doklad o zaplacení přihlášky. Daňový doklad bude předán při prezenci. Během akce není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

Pořadatel semináře je oprávněn změnit jeho lektora, den, čas či místo konání, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek nevrací. Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek k žádosti jeho plátce vrací. Pořadatel je o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení povinen bezodkladně informovat registrované účastníky semináře prostřednictvím kontaktů, které mu byly účastníky poskytnuty, zejména e-mailem či telefonicky.

Zpět na semináře

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kalendář seminářů
»
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3

3.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

4 5 6
7 8 9 10

10.5.2018

Ochrana osobních údajů a nové nařízení EU (GDPR)

Jaké informace je nutné považovat za osobní údaje a jak právně a technicky zajistit plnění všech povinností v rámci ochrany osobních údajů? Co nového přinese obecné nařízení o ochraně osobních údajů, které bylo vydáno Evropskou unií?

Řada organizací nevěnovala v minulosti ochraně osobních údajů téměř žádnou pozornost nebo tato problematika byla řešena velmi okrajově nebo nesystematickým způsobem. Do této situace přichází nové nařízení EU s novou a přísnější úpravou ochrany osobních údajů. Organizace by tedy otázce ochrany osobních údajů měly věnovat náležitou pozornost a danou oblast řešit komplexním způsobem, což jim umožní nejen splnění všech zákonem stanovených povinností, ale v případě podnikatelských subjektů také legální rozvoj jejich obchodních aktivit.

Cíl semináře:

Seminář poskytne účastníkům základní orientaci v problematice ochrany osobních údajů a přehled o povinnostech při zpracování osobních údajů podle nové úpravy, kterou přinese GDPR po nabytí účinnosti 25. 5.  2018 včetně nových výkladových pravidel Pracovní skupiny 29 a návrhu nového zákona o zpracování osobních údajů. Seminář dále objasní, proč je osobní údaj předmětem právní úpravy, přiblíží smysl i obsah jednotlivých principů obsažených v právních předpisech. Probrány budou rovněž důsledky a sankce vyplývající z porušování závazných pravidel. Zároveň budou účastníci upozorněni na chyby a omyly při zpracování osobních údajů a problematické otázky vyplývající z aplikace nové právní úpravy. Závěrem bude účastníkům poskytnut praktický návod na implementaci GDPR do interních procesů, systémů a dokumentace firem a organizací.

Více informací

11 12 13
14 15 16 17

17.5.2018

Metodologie závěrečné práce - pro studenty všech programů

TENTO SEMINÁŘ JE URČEN POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY, O.P.S.

Cílem tohoto semináře je objasnit principy tvorby odborného textu, přičemž bude pozornost zaměřena především na tyto oblasti:

  • charakteristické znaky odborného textu 
  • volba a upřesnění tématu
  • předmět zkoumání, cíle a hypotézy
  • fáze přípravy, pracovní plán metodologie
  • práce se zdroji informací (včetně bibliografických citací)
  • stylistická úprava odborného textu
  • formální úprava, aplikace grafických  prvků
  • formy prezentace odborného textu

 

 

Více informací

18 19 20
21 22 23 24

24.5.2018

Úspěšné obchodní jednání krok za krokem

Co bylo dříve – vejce nebo slepice? A co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože společenský a obchodní protokol má své zákonitosti a svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká,KDY to máme dělat.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery.

Více informací

25 26 27
28 29 30 31      
Všechny semináře
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X