Program dává doktorandům teoretickou a praktickou nadstavbu, která jim v praxi zjedná konkurenční intelektuální výhodu
DBA Executive Marketing a PR
Program MBA Marketing a PR je určen zejména vedoucím zaměstnancům, podnikatelům a manažerům reklamních, PR či mediálních agentur, kteří se chtějí rozvinout své znalosti marketingové komunikace a její aplikaci v marketingové strategii.
ID: DBA-03-12-385
Přihlaste se již nyní a získejte speciální cenu! Akce platí pouze do 30. 4. 2021
Přínosy programu
Poznatky z odborných předmětů, z publikace svých odborných článků i závěrů své projektové disertační práce zúročí studenti přímo v praxi
Program pomáhá zvyšovat profesionální kompetence z vybraných oblastí marketingu a jeho řízení, především pak z produktové politiky a brandingu, marketingové komunikace a PR a marketingové tržní argumentace
V průběhu studia je kladen velký důraz na aktuální změny v této oblasti, a to včetně dynamicky se vyvíjející oblasti sociálních sítí
Harmonogram studia
1. semestr
Strategický management
(Ing. Libor Friedel, MBA)
Marketing management a branding
(Vít Baloušek)
Politický marketing
(Karel Křivan)
2. semestr
Digitální marketing, média a webová analytika
(Ing. Karel Pařízek)
Sociální sítě a content marketing
(Vít Baloušek)
Time management
(Bc. Jan Brodský DiS.)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
3. semestr
Metodologie závěrečné práce
(PaedDr. Václav Netolický)
Závěrečná práce
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
Vít Baloušek
Garant programu
Oblasti marketingové komunikace se věnuje přes 20 let jako odborný konzultant i jako lektor na konferencích či v rámci seminární výuky pro odbornou veřejnost. Je autorem úspěšné monografie Kreativní marketing. Působí jako poradce mnoha firem v oblasti reklamy, a též jako copywriter, konsultant a kreativní ředitel. Od roku 2013 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde je garantem programu MBA Executive Marketing management.
Poznejte příběhy studentů, kteří zde studovali před vámi
Ke stažení
Ceník školného
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za druhou splátku se cena studia navyšuje o 2.000 Kč, za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč.
K výše uvedeným cenám je účtován manipulační poplatek ve výši 3.000 Kč za administraci přihlášky.
K cenám školného bude připočítána DPH v zákonné výši.
V případě online studia se cena snižuje o 5 000 Kč, platí u všech programů.