Naučíte se využívat sepětí obchodní strategie a digitálního marketingu, obchodní vyjednávání jde totiž ruku v ruce s tím, jak silnou máte obchodní pozici na trhu a tu určuje do značné míty vedle kvality produktu a ceny skvěle nastavený marketing
DBA Business Marketing
Program DBA Business Marketing je vrcholem manažerského vzdělávání v oblasti marketingu. určen zejména vedoucím zaměstnancům, podnikatelům a manažerům reklamních, PR či mediálních agentur, kteří se chtějí rozvinout své znalosti marketingové komunikace a její aplikaci v marketingové strategii. Program DBA Marketing je strukturován na základě nejnovějších trendů a poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace, a proto je výrazně orientován na oblast digitálního marketingu a marketingu na sociálních sítích. Pokud chcete vést Vaši firmu k lepším výsledkům, je znalost digitálního marketingu absolutně nezbytná. Program DBA je určen těm, kteří již tuto znalost ve významné míře mají a kteří ji chtějí rozvinout s pomocí know-how profesionálních lektorů, kteří v programu vyučují. Začněte studovat i Vy a přijďte se s nimi seznámit. .
ID: DBA-03-12-385
Přihlaste se již nyní a získejte speciální cenu! Nabídka platí do 10. 5. 2022
Přínosy programu
Program DBA Business Marketing chce ukázat, že samotný marketing nemá význam bez jasné vize, neboť jakákoliv marketingová koncepce je bez jasného business plánu zbytečná. Program dává doktorandům teoretickou a praktickou nadstavbu, která jim v praxi zjedná konkurenční výhodu. Poznatky z odborných předmětů zúročíte v praxi
Zvýšíte Vaše profesionální kompetence z vybraných oblastí obchodu a marketingu a jeho řízení, především pak z produktové politiky a brandingu, marketingové komunikace a PR a marketingové tržní argumentace
V průběhu studia je kladen velký důraz na aktuální změny v oblastech obchodu a marketingu, a to včetně dynamicky se vyvíjející oblasti digitálního marketingu a sociálních sítí.
Chcete-li získat unikátní znalosti, jak vytvořit synergii oblastí obchodu a marketingu a dosahovat lepších prodejních výsledků či zlepšit interní komunikaci, a chcete-li se naučit využít marketingovou obchodní strategii, je tento program určen přesně pro Vás
Online knihovna. V rámci studia budete mít přístup k aktuálním informačním zdrojům. Část odborné povinné literatury si mohou studenti vypůjčit v klasické knihovně, k tomu obdrží zdarma skripta našich lektorů z vybraných modulů ve formě PDF. Posluchači (studující živě i online) obdrží přístup do unikátního knižního systému BOOKPORT, který obsahuje odborné manažerské tituly z nakladatelství GRADA Publishing, a dále přístup do právního systému CODEXIS, který obsahuje odborné tituly z oblasti práva. Jejich 100% a neomezené využití je zahrnuto v ceně studia.
Moderní online e-learningový systém. Profesionální vzdělávací platforma usnadňuje samotné vzdělávání a zajišťuje bezproblémový průběh studia. Studenti zde naleznou studijní materiály, informace o prezenční („živé“) výuce i webinářích, harmonogramy a veškeré potřebné podklady a výuková videa, což maximalizuje pohodlí i dostupnost informací.
Odborné webináře nad rámec studia. Pro naše posluchače a absolventy pravidelně pořádáme odborné semináře/webináře na aktuální odborná témata z oblasti managementu, leadershipu, marketingu, osobního rozvoje a práva. Webináře jsou bezplatné a probíhají nad rámec běžné výuky.
Mezinárodně uznávaný titul DBA. Úspěšný absolvent získá prestižní mezinárodní titul DBA. Absolventi studia DBA tak získávají náskok před ostatními odborníky v jejich oboru. Titul DBA se píše za jménem a nepřekrývá dříve dosažený titul MBA a oba tituly se za jménem nositele uvádějí zvláště.
Mezinárodně uznávaný certifikát IES. Vzdělávací program je pořádán společně s European Business School SE a vedle diplomu o udělení mezinárodně uznávaného titulu DBA obdrží úspěšní absolventi dále mezinárodně uznávaný certifikát IES (International Education Society).
Harmonogram studia
1. semestr
Executive Leadership/ Decision Making
(Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA)
Strategický Management/ Management změn
(Ing. Libor Friedel, MBA)
Digitální taktiky a cíle s využitím google a dalších nástrojů
(Ing. Karel Pařízek)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
2. semestr
Digitální marketing, média a webová analytika
(Ing. Karel Pařízek)
New trends/Industry 4.0/ Digitalization/AI
(Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
3. semestr
Metodologie závěrečné práce
(PaedDr. Václav Netolický)
Vít Baloušek
Garant programu
Oblasti marketingové komunikace se věnuje přes 20 let jako odborný konzultant i jako lektor na konferencích či v rámci seminární výuky pro odbornou veřejnost. Je autorem úspěšné monografie Kreativní marketing. Působí jako poradce mnoha firem v oblasti reklamy, a též jako copywriter, konsultant a kreativní ředitel. Od roku 2013 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde je garantem programu MBA Executive Marketing management.
Poznejte příběhy studentů, kteří zde studovali před vámi
Ke stažení
Ceník školného
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč.
K výše uvedeným cenám je účtován manipulační poplatek ve výši 3.000 Kč za administraci přihlášky.
K cenám školného bude připočítána DPH v zákonné výši.
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč. (Platí i pro online studium)