Argumentace navrženého řešení zákazníkovi (sales activity)

Mgr. Patrik Spannbauer

Statutární ředitel na European Business School SE a lektor na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s.

Náplní předmětu je využití informací z úvodní schůzky s klientem při argumentací řešení na následné schůzce, pochopení prodeje užitků nabízeného řešení pro klienta, rozdíl v prodeji parametrů a vlastností produktu apod.

Navazuje pak trénink uzavíracích technik, rozlišení a detekce kupních signálů, práce s námitkami klienta a samotný proces uzavření obchodu včetně pochopení důležitosti servisu o klienta jako profesionálního způsobu následné péče o budoucí obchod. Zároveň se zde zdůrazňuje osobnost skutečného obchodníka, který dokáže nejen prodat, ale i postarat se, aby produkt, který klient získal, sloužil k jeho užitku.

Obsah modulu:

Způsoby prodeje (parametr, vlastnost, užitek), prezentační kolečko

Uzavírací techniky

Námitky a práce s nimi

Typologie zákazníků

Kupní signály

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.