Tradiční vs moderní Public Relation

Karel Křivan

Lektor na European Business School SE a Ústavu práva a právní vědy

Cíl modulu:

Tento modul si klade za cíl přinést ucelený pohled na veškeré oblasti související s Public Relations v rámci firemní a institucionální komunikační praxe.

Klíčové oblasti modulu jsou:

  • demonstrace tradičních nástrojů PR a použití moderních metod 21. Století,
  • ilustrace PR jako záměrné a kontinuální úsilí pro podporu i soulad mezi organizacemi a veřejností,
  • pomoc při řízení pověsti a vnímání značek či firem nebo při přesvědčování cílové skupiny,
  • vysvětlení metod public relations jako procesu, který zajišťuje reputaci společnosti a jejího obrazu,
  • tvorba pozitivních postojů veřejnosti skrze širší souvislosti, atd. 

 

Absolvent tohoto modulu bude schopen:

orientovat se v hlubší terminologii související s PR, sestavit strategii PR v rámci komunikační strategie firmy, plánovat a stanovovat komunikační cíle, definovat faktory ovlivňující PR strategii, určit hlavní komunikační kanály pro strategickou komunikaci v daném segmentu, optimalizovat je a měřit, analyzovat cílové publikum PR v kontextu marketingového a komunikačního mixu, zjišťovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu, posuzovat chování médií a všech stakeholderů, rozhodovat o rozpočtu včetně nákladů na personální zajištění PR, vnímat odlišnosti public relations a public affairs, komerčního a politického marketingu, posuzovat rozdíly mezi tradičními a novými metodami marketingové komunikace v rámci PR, připravit tiskovou konference, naplánovat press trip, sestavit a vydat tiskovou zprávu, efektivně vybírat média, řídit vztahy s médii a efektivně využívat dostupné zdroje a kontakty.

Obsah modulu:

  • Tisková konference a ostatní mediální akce,
  • Systém interní komunikace (interní PR),
  • Mediální analýza (průzkum, monitoring),
  • Budování vztahů s médii, veřejnou a státní správou,
  • Mediální agentura,
  • PR agentura, interní PR oddělení,
  • Tisková zpráva,
  • Tiskový mluvčí,
  • Fenomén vůdcovství,
  • Vůdcovství a řízení,
  • Strategie vedení,
  • Umění delegovat,
  • Vedení týmu,
  • Určování agendy a frekvence porad,
  • Kvalitní informovanost, předcházení zahlcení,
  • Prevence manipulace,
  • Spin doctoring,
  • Jak účinně čelit spin doctoringu,
  • Řízení kvality ve vztahu k organizaci a komunikaci,
  • Přístupy k řízení,
  • Uskutečňování a prosazování změny.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.