Jak zaujmout náborovou inzercí na první pohled

Chcete kreativně zlepšit výsledky náboru ve své firmě?  Inspirace a tipy pro efektivní náborovou inzerci

Program semináře

„Přijmout špatného uchazeče je mnohem nákladnější než nepřijmout toho správného.“ Joe Kraus

Zaměříme se na nábor nových zaměstnanců, protože v dnešní době nízké nezaměstnanosti je atraktivní náborová inzerce klíčem k úspěchu – zde je důležitá také komunikace na sociálních sítích. Naučte se, jak vytvářet v personálním oddělení značku zaměstnavatele – employer brand. Ano, komunikace personalisty v novém věku musí být kreativní!

 

Program semináře formou workshopu

  • Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
  • Hodnoty značky směrem dovnitř a ven
  • Analysa náborové komunikace
  • Jak se žije firemní kultura
  • Chování uchazeče – Internet, kde a jak hledá uchazeč práci
  • Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web
  • Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah
  • Uvítací balíček pro nového zaměstnance
  • Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců
  • Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci
  • Video marketing – představení firemní kultury
  • Sociální sítě – jaké zvolit a proč
  • Značka zaměstnavatele a dobré jméno firmy

 

Cílová skupina – komu kurz pomůže v rozvoji:

  • Personalisté a oddělení HR
  • Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
  • Specialisté marketingu

 

Metody a techniky – zaměřeno na aplikaci do praxe

  • Krátká analýza stávající náborové komunikace
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

 

 

Metody a techniky – zaměřeno na aplikaci do praxe

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují navzájem své zkušenosti

 

 

Benefity

  • catering (bohaté občerstvení, výborná káva, ochucené nápoje, něco malého k jídlu, atd.)
  • unikátně vystavený vlastní certifikát o absolvování semináře
  • dárkové předměty Ústavu práva a právní vědy a European Business School
  • voucher na studium, tematické brožury, slevy na naše služby a další
  • jedinečné know-how
  • materiály, brožury GDPR

 

 

Registrace a účastnický poplatek

  • K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se na seminář předem registrovat.
  • Pro rezervaci na seminář vyplňte a odešlete přihlášku.
  • Účastnický poplatek činí 1 490 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí  být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú. 232414755/0300, do zprávy pro příjemce doplňte název firmy či jméno fyzické osoby.

 

Organizace a pravidla

  • Zaslaná přihláška na seminář je závazná.
  • V případě odhlášení účasti 3 až 14 pracovních dní před konáním semináře vracíme zpět 50% účastnického poplatku. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 50% účastnického poplatku
  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na semináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Během semináře není povoleno pořizovat vlastní audio ani videozáznam.
  • Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamu ze strany pořadatele semináře.

 

 

Doplňující informace

  • Pořadatel semináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel semináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky semináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.