Jak zaujmout náborovou inzercí na první pohled
Chcete kreativně zlepšit výsledky náboru ve své firmě? Inspirace a tipy pro efektivní náborovou inzerci
Program semináře
„Přijmout špatného uchazeče je mnohem nákladnější než nepřijmout toho správného.“ Joe Kraus
Zaměříme se na nábor nových zaměstnanců, protože v dnešní době nízké nezaměstnanosti je atraktivní náborová inzerce klíčem k úspěchu – zde je důležitá také komunikace na sociálních sítích. Naučte se, jak vytvářet v personálním oddělení značku zaměstnavatele – employer brand. Ano, komunikace personalisty v novém věku musí být kreativní!
Program semináře formou workshopu
- Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
- Hodnoty značky směrem dovnitř a ven
- Analysa náborové komunikace
- Jak se žije firemní kultura
- Chování uchazeče – Internet, kde a jak hledá uchazeč práci
- Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web
- Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah
- Uvítací balíček pro nového zaměstnance
- Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců
- Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci
- Video marketing – představení firemní kultury
- Sociální sítě – jaké zvolit a proč
- Značka zaměstnavatele a dobré jméno firmy
Cílová skupina – komu kurz pomůže v rozvoji:
- Personalisté a oddělení HR
- Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
- Specialisté marketingu
Pozvánka na seminář:
Metody a techniky – zaměřeno na aplikaci do praxe
- Krátká analýza stávající náborové komunikace
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Metody a techniky – zaměřeno na aplikaci do praxe
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují navzájem své zkušenosti
Benefity
- catering (bohaté občerstvení, výborná káva, ochucené nápoje, něco malého k jídlu, atd.)
- unikátně vystavený vlastní certifikát o absolvování semináře
- dárkové předměty Ústavu práva a právní vědy a European Business School
- voucher na studium, tematické brožury, slevy na naše služby a další
- jedinečné know-how
- materiály, brožury GDPR
Registrace a účastnický poplatek
- K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se na seminář předem registrovat.
- Pro rezervaci na seminář vyplňte a odešlete přihlášku.
- Účastnický poplatek činí 1 490 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú. 232414755/0300, do zprávy pro příjemce doplňte název firmy či jméno fyzické osoby.
Organizace a pravidla
- Zaslaná přihláška na seminář je závazná.
- V případě odhlášení účasti 3 až 14 pracovních dní před konáním semináře vracíme zpět 50% účastnického poplatku. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 50% účastnického poplatku
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na semináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Během semináře není povoleno pořizovat vlastní audio ani videozáznam.
- Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamu ze strany pořadatele semináře.
Doplňující informace
- Pořadatel semináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel semináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky semináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému semináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- sabolova@ustavprava.cz
Lektor
Vít Baloušek
Oblasti marketingové komunikace se věnuje přes 20 let jako odborný konzultant i jako lektor na konferencích či v rámci seminární výuky pro odbornou veřejnost. Je autorem úspěšné monografie Kreativní marketing. Působí jako poradce mnoha firem v oblasti reklamy, a též jako copywriter, konsultant a kreativní ředitel. Od roku 2013 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde je garantem programu MBA Executive Marketing management.