Úspěšné obchodní jednání & osobní prezentace

Co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože funguje společenský a obchodní protokol! Má své zákonitosti, má svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká, KDY to máme dělat.

Program semináře

  • Etiketa
  • Osnova obchodního jednání
  • Společenská hierarchie a její významnost
  • Pozdravy, představování, oslovování
  • Osobní prezentace
  • Etiketa oblékání
  • Pánské oblečení
  • Dámské oblečení
  • Doplňky
  • Závěr 

 

Cílová skupina:

  • Seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery

 

Metody a techniky – zaměřeno na aplikaci do praxe

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují navzájem své zkušenosti

 

 

Benefity

  • catering (croissanty, výborná káva, ochucené nápoje, něco malého k jídlu, atd.)
  • unikátně vystavený vlastní certifikát o absolvování semináře
  • dárkové předměty Ústavu práva a právní vědy a European Business School
  • voucher na studium, tematické brožury, slevy na naše služby a další
  • jedinečné know-how Jana Brodského 

 

 

Registrace a účastnický poplatek

  • K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se na seminář předem registrovat.
  • Pro rezervaci na seminář vyplňte a odešlete přihlášku.
  • Účastnický poplatek činí 1 990 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí  být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú. 232414755/0300, do zprávy pro příjemce doplňte název firmy či jméno fyzické osoby.

 

Organizace a pravidla

  • Zaslaná přihláška na seminář je závazná.
  • V případě odhlášení účasti 3 až 14 pracovních dní před konáním semináře vracíme zpět 50% účastnického poplatku. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 50% účastnického poplatku
  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na semináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Během semináře není povoleno pořizovat vlastní audio ani videozáznam.
  • Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamu ze strany pořadatele semináře.

 

 

Doplňující informace

  • Pořadatel semináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel semináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky semináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.