Tisk

Sociální sítě a content marketing

Cíl modulu:

Cílem tohoto modulu je přinést ucelený přehled využití sociálních médií v komunikačním mixu ve srovnání s klasickými médii. Modul Sociální sítě a klasická média prezentuje metody a nástroje komunikačních strategií a kampaní v kontextu přístupu k novým spotřebitelským trendům, inovovaným komunikačním kanálům a přesunem komunikace do digitálních médií, zejména pak do mobilních zařízení prostřednictvím internetu. Absolvent tohoto modulu bude schopen:            

  • orientovat se v základích pojmech jako social media marketing, digitální média, sociální sítě a jejich role v komunikačním mixu společnosti, social selling, buzz marketing, virální marketing, guerilla marketing, ATL (nadlinková komunikace), BTL (podlinková komunikace), customer relationship management
  • definovat nové metody a nástroje v souvislosti s online marketingovou komunikací zejména z pohledu budování značky a řízení její strategie v online prostředí
  • monitorovat a pojmenovat nové spotřebitelské trendy, mezi něž patří screen culture, mobilní aplikace, fenomén slev, posuzování statusových aspektů, pokročilé vyhledávání produktů, sdílení, emocionální vazby ke značce
  • navrhnout a naplánovat mediální kampaň včetně strategického rozhodování o nákupu vhodných médií (televize, rozhlas, tisk, indoor, outdoor, online, ...)
  • vyhledávat relevantní zdroje informací k sestavení a implementaci komunikační kampaně na sociálních sítích
  • vyhodnocovat data z monitoringu chování spotřebitelů v online prostředí a následně aplikovat výsledky pro optimalizaci kampaně

Obsah modulu:

Digitální média, Využití sociálních sítí v ČR a v zahraničí – srovnávací analýza, Above the line (ATL), Below the line (BTL), Úskalí cenzury na sociálních sítích, Role sociálních sítí v komunikačním mixu, Značka na sociálních sítích, Nové trendy v digitální komunikaci, Screen culture a sociální média, Výhody a nevýhody sociálních sítí v customer relationship managementu, Nové spotřebitelské trendy, Televizní a rozhlasová reklama, Plánování médií, Internetová komunikační kampaň, Buzz marketing v public relations, Integrovaná marketingová komunikace na sociálních sítích a v klasických médiích (komunikační infrastruktura), Nové technologie v marketingové komunikaci, Direct mailing, newsletter a sociální média, Strategie marketingu na sociálních sítích, Budování image a řízení značky v social media marketingu.

Garant modulu:

Vít Baloušek

Reklamní expert, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Specialisuje se mj. na originální vzdělávání v oblasti kreativní reklamní tvorby, strategický marketing, tvorbu značky, digitální komunikaci a sociální sítě, je také lektorem CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy v České republice. Od roku 2015 je lektorem profesně vzdělávacího programu MBA Public relations a Marketing na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a na European Business School SE.

 

ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY POSKYTUJE NEJVĚTŠÍ NABÍDKU MANAŽERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ. Více informací

 
Přihlaste se a získejte studium prestižních manažerských programů MBA, LL.M., MPA a MSc. za cenu 93.000 Kč. Platí pouze při úhradě studia do 30. 9. 2017. Jako bonus získáte 5 seminářů zdarma!


DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Na Dni otevřených dveří Vás budou očekávat lidé z vedení školy, jakož i lektoři, kteří Vám zodpoví veškeré Vaše dotazy týkající se studia MBA, BBA, LL.M., MPA, MSc. a DBA programů. Dozvíte se informace o průběhu studia, jak si správně zvolit studijní program, kdy se konají tematická setkání, jaké jsou podmínky přijetí ke studiu atd. Kromě malého občerstvení pro Vás budou připraveny materiály obsahující informace o studiu.


Nejbližší termín Dne otevřených dveří: 27. 9. 2017. Více informací zde

Chcete se dozvědět více?
Kontaktujte nás na bezplatné Zelené lince 800 208 008 nebo na tel.: +420 608 579 570, případně na e-mailové adrese cps@ustavprava.cz, kde si můžete sjednat osobní návštěvu.
 
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

 

Ing. Tereza Marková, DiS.
výkonná ředitelka
 
markova@ustavprava.eu
Tel.: 224 247 011
Zelená linka : 800 208 008

 

 

Proč studovat u násJak studium probíháPodmínky přijetí Lektorský týmPoplatky za studium

                      

 

 

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X