Tisk

Strategický marketing

Cíl modulu:

Cílem modulu je získat strategický pohled na marketing a pochopit rozdíly v základních marketingových strategiích. Modul je koncipován jako mix teorie a praxe. Teoretický úvod je nutný pro pochopení terminologie, pak se modul zaměří na praktické metody jak pracovat s jednotlivými složkami marketingu. Účastník kurzu se seznámí se strategickým řízením marketingu, strategickými analýzami, naučí se formulovat strategické doporučení, pochopí rozdíl mezi produktovým a zákaznicky orientovaným marketingem. Modul se soustředí na • získávání, zpracování a analýzu strategických informací o vnějším prostředí podniku (zejména o trhu, zákaznících, konkurenci a technických trendech), procvičení a rozvoj schopností využívat informace pro tvorbu a realizaci marketingové strategie v globálním měřítku, promítnutí marketingových rozhodnutí do dalších oblastí podnikového managementu, ověření schopnosti řešit komplexní rozhodovací problémy s řadou konfliktů mezi příčinami a následky, rozvoj manažerských a marketingových dovedností studentů, • pochopení vazeb mezi rozhodnutími managementu v různých oblastech podnikového řízení a realizovanou firemní strategií. 

Obsah modulu:

Úvod do významu a úlohy strategického řízení marketingu, 2. Strategické koncepce marketing managementu – 5 typů, Strategická analýza makro a mikro prostředí (SLEPT), Marketingová situační analýza (SWOT), Ostatní modely analýzy portfolia aktivit (BCG, GE, Porter atd.), Marketingové strategie a marketingový plán, Koncept strategického řízení podle Hanzelkové, Segmentace, Targeting, positioning a diferenciace, Značka – branding, multibranding, Pricing – cena a cenová politika, Produkt – výrobek a výrobková politika, Promotion – integrovaná marketingová komunikace, Place – distribuce a distribuční politika, Customer centric strategie vs product centric strategie, Inovace a životní cyklus zákazníka, Consumer behaviour – nákupní chování zákazníků, Marketingový výzkum, Online marketing, Dizajn služeb – marketing služeb, customer experience a user experience.

Garant modulu:

Ing. David Šimák
Působí jako expertní poradce v oblasti komunikace a řízení značek. Několik let byl nezávislým konzultantem, dnes je partnerem ve společnosti Idealisti. Jeho specializací je oblast brand experience a spotřebitelské trendy.
Svou profesní kariéru začínal jako redaktor časopisu pro mladé na počátku devadesátých let. Odtud se přes krátkou praxi v IT dostal do světa reklamy, kde se postupně dostal z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing&Media. Je absolventem VŠE Praha.
Pracoval pro mnoho značek z nejrůznějších oborů – od piva až po finanční služby. Jeho práce získaly i několik ocenění (Stříbrná EFFIE 1998 za spot „Budvar – Soudcem je chuť“, Zlatá EFFIE 2001 za spot „Budvar – Jdeme na pivo“, cena Unie vydavatelů Effie 2004 za kampaň „Stará myslivecká – Pořád s vámi“).
O marketingu a brand managementu přednáší na konferencích (IAC 2011, BrandMixer 2013, Festival ČIN 2012, GetSocial 2012) i ho vyučuje a školí pro organizace a firmy (Orangefactory Praha, Mendelova universita Brno, SIA, Top Vision, Technologické centrum AV, Obchodní zastoupení pro Valonsko a Brusel, EMCM, Cleverlance, Helma 365, PROUD...).
Od roku 2015 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE v oblasti modulů vztahujících se k Public Relations a strategickému a internetovému marketingu.

ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY POSKYTUJE NEJVĚTŠÍ NABÍDKU MANAŽERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ. Více informací

 
Přihlaste se a získejte studium prestižních manažerských programů MBA, LL.M., MPA a MSc. za cenu 84.000 Kč. Platí pouze při úhradě studia do 24. 12. 2017. Jako bonus získáte 5 seminářů zdarma!


DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Na Dni otevřených dveří Vás budou očekávat lidé z vedení školy, jakož i lektoři, kteří Vám zodpoví veškeré Vaše dotazy týkající se studia MBA, BBA, LL.M., MPA, MSc. a DBA programů. Dozvíte se informace o průběhu studia, jak si správně zvolit studijní program, kdy se konají tematická setkání, jaké jsou podmínky přijetí ke studiu atd. Kromě malého občerstvení pro Vás budou připraveny materiály obsahující informace o studiu.


Nejbližší termín Dne otevřených dveří: 13. 12. 2017. Více informací zde

Chcete se dozvědět více?
Kontaktujte nás na bezplatné Zelené lince 800 208 008 nebo na tel.: +420 608 579 570, případně na e-mailové adrese cps@ustavprava.cz, kde si můžete sjednat osobní návštěvu.
 
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

 

Ing. Tereza Marková, DiS.
výkonná ředitelka
 
markova@ustavprava.eu
Tel.: 224 247 011
Zelená linka : 800 208 008

 

 

Proč studovat u násJak studium probíháPodmínky přijetí Lektorský týmPoplatky za studium

                      

 

 

800 208 008
ZAVOLEJTE NÁM
envelop
ZEPTEJTE SE
Odeslat
mobile
OZVEME SE
Odeslat
brochure
CHCI BROŽURU
Odeslat
Dotazy ke studiu Vám zodpovíme:
Po – Pá od 9 – 17hod.
Kontakt

Pokud máte jakýkoli dotaz můžete nám zavolat nebo napsat:

Zelená linka.: 800 208 008
Mobil: 608 579 570
Telefon: 224 247 011

cps@ustavprava.eu

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a budeme Vás informovat o novinkách, které jsme pro Vás připravili.



 


 

 

Volejte zdarma

Zavolejte nám zdarma, rádi zodpovíme Vaše dotazy na MBA studia. Po-Pá od 9-17 hodin.

800 208 008
X
X