PhDr. František Grunt

Marketingu a marketingové komunikaci se věnuje již 17 let, pracoval na různých marketingových pozicích v řadě českých i zahraničních firem. V současné době působí jako nezávislý konzultant, lektor a poradce. Od roku 2020 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde vyučuje předměty Strategický marketing a Marketingová komunikace, a to v rámci prestižního programu MBA Executive Marketing management.

K jeho oblíbeným marketingovým oblastem patří strategický a produktový marketing, on-line komunikace a PR. V roce 2007 získal se svým týmem první místo v soutěži Internet Effectiveness Awards v kategorii Malé invenční projekty, kde uspěl s projektem Hotel Selector. Na trh uvedl dvě služby, které získaly ocenění IT produkt roku-Multihostingový balíček HOME a Superstránku. Ve svém volném čase se věnuje rodině, sportu a dobrým knihám. Na Ústavu práva a právní vědy o.p.s a na Euorpean Business Schol SE vyučuje předměty Digitální marketing a Strategický a produktový marketing v programu MBA Executive Marketing management.

 

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.