Cílem studia je aplikace prodejního postupu v jeho jednotlivých fázích, stanovení konkrétních kroků při vyjednávání s obchodním partnerem či klientem a specifikace cíle prodeje
MBA Management obchodu
Program MBA Management obchodu je určen všem, kteří se profesionálně zabývají nebo chtějí zabývat obchodem, obchodními operacemi a kontaktem se zájemci o produkt či zákazníky, a dále manažerům, kteří vedou obchodní týmy v rámci přímého i nepřímého prodeje. Cílem studia je aplikace prodejního postupu v jeho jednotlivých fázích, stanovení konkrétních kroků při práci s klientem a specifikace cílů prodeje. Program se zaměřuje též na oblast vyjednávání, taktiky, „commercial“ leadership osvědčený a aplikovaný zejména v USA a zemích Západní Evropy a na business strategie, které musí znát každý, kdo chce vést tým, který prodává.
ID: MBA-08-08-499
Přihlaste se již nyní a získejte speciální cenu! Akce platí pouze do 15. 3. 2021
Přínosy programu
Studenti si osvojí metodiku tvorby strategie od vize až po implementaci a metodiku analýzy trhů, konkurence, naší pozice na trhu a tvorbu strategických scénářů
Cílem je dosáhnout hlubokého pochopení, že kvalitní strategie vzniká konstruktivním střetem možností a schopností firmy, potřebami zákazníků, tržními a technologickými trendy
Obchod je podobný herectví nebo sportu. Neznamená mnoho, jak dobrý/á jste při zkoušce nebo na tréninku, pokud neumíte všechny své znalosti a schopnosti plně využít ve světle ramp, před vyprodaných hledištěm nebo …… u zákazníka. To je cílem tohoto předmětu, aby posluchači byli schopni zúročit všechny nabyté znalosti a vědomosti ve světle ramp a stali se skutečnými „deal makers“.
Program MBA Management obchodu naučí studenty, jak vést tým a jak prodávat produkt a služby, neboť „Vyjednávání bez uzavření obchodu je pouze rozhovor“ (Joseph Ruggiero)
Celý program bude velmi interaktivní, s použitím praktických cvičení, a konstruktivního střetu názorů, na konkrétních příkladech úspěšných i neúspěšných strategií si posluchači osvojí praktické implikace strategie
Harmonogram studia
1. semestr
Strategie businessu
(Ing. Miroslav Focht, MBA)
Komunikační dovednosti manažera
(doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.)
Řízení obchodního týmu a vztahů se zákazníky
(Ing. Miroslav Focht, MBA)
Psychologie vedení a řízení lidí
(Mgr. Soňa Uhrová)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
2. semestr
Commercial Leadership
(Ing. Miroslav Focht, MBA)
Digitální taktiky a cíle s využitím google a dalších nástrojů
(Ing. Karel Pařízek)
Obchodní vyjednávání, metody a techniky
(Ing. Miroslav Focht, MBA)
Osobní prezentace (Self branding)
(Bc. Jan Brodský DiS.)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
3. semestr
Metodologie závěrečné práce
(PaedDr. Václav Netolický)
Závěrečná práce
Ing. Miroslav Focht, MBA
Garant programu
Je profesionálním konzultantem v oblasti managementu obchodu, přes 20 let působil jako CEO velké mezinárodní společnosti v USA i ve světě. Titul MBA získal na European Business School SE v Německu. Patří mezi „retired International Top Executive“, je expertem v oblasti Leadershipu, řízení firem, strategie, obchodu. Lektoruje na Ústavu práva a právní vědy a European Business School, kde je garantem programu MBA Management obchodu.
Poznejte příběhy studentů, kteří zde studovali před vámi
Ke stažení
Ceník školného
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za druhou splátku se cena studia navyšuje o 2.000 Kč, za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč.
K výše uvedeným cenám je účtován manipulační poplatek ve výši 3.000 Kč za administraci přihlášky.
K cenám školného bude připočítána DPH v zákonné výši.
V případě online studia se cena snižuje o 5 000 Kč, platí u všech programů.