Obchod je podobný herectví nebo sportu. Neznamená mnoho, jak dobrý/á jste při zkoušce nebo na tréninku, pokud neumíte všechny své znalosti a schopnosti plně využít ve světle ramp, před vyprodaných hledištěm nebo …… u zákazníka. To je cílem tohoto předmětu, aby posluchači byli schopni zúročit všechny nabyté znalosti a vědomosti ve světle ramp a stali se skutečnými „deal makers“.
MBA Management obchodu
Program MBA Management obchodut (Business management) je určen všem, kteří se profesionálně zabývají nebo chtějí zabývat obchodem, obchodními operacemi a kontaktem se zájemci o produkt či zákazníky, a dále manažerům, kteří vedou obchodní týmy v rámci přímého i nepřímého prodeje. Cílem studia je aplikace prodejního postupu v jeho jednotlivých fázích, stanovení konkrétních kroků při práci s klientem a specifikace cílů prodeje. Program se zaměřuje též na oblast vyjednávání, taktiky, „commercial“ leadership osvědčený a aplikovaný zejména v USA a zemích západní Evropy a na business strategie, které musí znát každý, kdo chce vést tým, který prodává.
ID: MBA-08-08-499
Přihlaste se již nyní a získejte speciální cenu! Akce platí pouze do 15. 10. 2024
Přínosy programu
Naučíte se, jak správně nastavit prodejní proces, tak aby Váš tým v jeho jednotlivých fázích přesně věděl, jak se proces prodeje vyvíjí. Naučíte se stanovit konkrétní kroky při vyjednávání s obchodním partnerem či klientem.
Cílem je řízení prodeje a obchodního týmu je prodat zboží či služby, ale někdy může být výhodnější v určité fázi z prodejního procesu odstoupit. Naučíte se tyto situace detekovat, abyste neztráceli čas „klientem“, kterým jim nechce být a nebude, a mohli jste zaměřit svoji pozornost k lepším obchodním příležitostem.
Osvojíte si metodiku tvorby strategie od vize až po implementaci a metodiku analýzy trhů, konkurence, naší pozice na trhu a tvorbu strategických scénářů. Cílem je dosáhnout hlubokého pochopení, že kvalitní obchodní strategie vzniká konstruktivním střetem možností a schopností firmy, potřebami zákazníků, tržními a technologickými trendy.
Celý program bude velmi interaktivní, s použitím praktických cvičení, a konstruktivního střetu názorů, na konkrétních příkladech úspěšných i neúspěšných strategií si posluchači osvojí praktické implikace strategie. Program MBA Business Management (Management obchodu) Vás naučí, jak vést tým a jak prodávat produkt a služby, neboť „Vyjednávání bez uzavření obchodu je pouze rozhovor.“ (Joseph Ruggiero).
Studium trvá 1 rok a probíhá v českém jazyce. Výuka probíhá v našich prostorách v Praze 7 - Holešovicích s výbornou dopravní dostupností. Seminární práce i disertační práci lze zpracovat v českém jazyce nebo v jazyce slovenském či anglickém.
Limitovaný počet posluchačů. Z důvodu zajištění co nejvyšší interakce a výměny názorů, přístupů a stanovisek, jakož i řešení a diskusi nad prezentovanými case study může být v jedné studijní skupině maximální počet 8 studentů.
Literatura. Obdržíte přístup do unikátního knižního systému BOOKPORT, který obsahuje odborné manažerské tituly z nakladatelství GRADA Publishing, a dále přístup do právního systému CODEXIS, který obsahuje odborné tituly z oblasti práva. Jejich 100% a neomezené využití je zahrnuto v ceně studia.
Odborné webináře nad rámec studia i po jeho ukončení. Posluchači se mohou nad rámec výuky účastnit v ceně školného odborných webinářů, a to i po ukončení studia.
Můžete studovat i ONLINE. Výhodou studia formou online je časová flexibilita, tj. možnost zahájit studium ihned a uzpůsobit si ho vlastním časovým možnostem. Díky e-learningovému systému Studentské sekce má každý posluchač možnost studovat odkudkoliv a zvolit si konkrétní termíny odevzdávání seminárních prací, které mu vyhovují.
Výhodou studia je možnost navštěvovat výuku ze všech 40 předmětů. Každý semestr si můžete zvolit jeden ze široké nabídky volitelných předmětů dle vlastních profesních preferencí. Výhodou studia je možnost navštěvovat výuku také z odborných předmětů, které se vyučují mimo Váš program, a v ceně školného si tak rozšířit znalosti z mnoha dalších oborů.
Mezinárodně uznávaný titul MBA. Úspěšný absolvent získá prestižní mezinárodní titul MBA. Absolventi studia tak získávají náskok před ostatními odborníky v jejich oboru.
Mezinárodně uznávaný certifikát IES. Vzdělávací program je pořádán společně s European Business School SE a vedle diplomu o udělení mezinárodně uznávaného titulu MBA obdrží úspěšní absolventi dále mezinárodně uznávaný certifikát IES (International Education Society).
Harmonogram studia
1. semestr
Strategie businessu
(Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA)
Komunikační dovednosti manažera
(Mgr. Hana Ondráčková)
Řízení obchodního týmu a vztahů se zákazníky
(Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA)
Psychologie vedení a řízení lidí
(Mgr. Pavlína Horáčková, MBA)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
2. semestr
Commercial Leadership
(Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA)
Digitální taktiky a cíle s využitím google a dalších nástrojů
(Ing. Karel Pařízek)
Obchodní vyjednávání, metody a techniky
(Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA)
Osobní prezentace (Self branding)
(Bc. Jan Brodský, DiS.)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
3. semestr
Metodologie závěrečné práce
(Bc. Jan Brodský, DiS.)
Závěrečná práce
Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA
Garant programu
Přes 30 let působil v mezinárodním businessu jako CEO, President EMEA (Europe, Middle East & Africa a člen globálního představenstev IMI plc.. Titul MBA získal na Sheffield Hallam University Je expertem v oblasti Leadershipu, řízení firem, strategie, obchodu. Lektoruje na Ústavu práva a právní vědy a European Business School, kde je garantem programu MBA Management obchodu programu MSc Management a Leadership.
Poznejte příběhy studentů, kteří zde studovali před vámi
Ceník školného
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč.
K výše uvedeným cenám je účtován manipulační poplatek ve výši 3.000 Kč za administraci přihlášky.
K cenám školného bude připočítána DPH v zákonné výši.
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč. (Platí i pro online studium)