Webináře
Proběhlé semináře
Archiv seminářůWEBINÁŘ: Konstruktivní feedback – pozitivní a negativní zpětná vazba (2023)
Sdělování kritiky (a výtky) pokládají manažeři za jeden z nejtěžších a nejméně oblíbených úkolů. Manažer, který zpětnou vazbu dostatečně neposkytuje, nejenže nevyužívá důležitý nástroj vnitřní motivace lidí, ale ještě jim brání v rozvoji a dobrém výkonu.
Mgr. Hana Ondráčková
Jako HR konzultantka, lektorka a koučka těžím ze své více než 23leté zkušenosti z firem různých oborů. Pracovala jsem 8 let jako HR ředitelka Moravia Propag, personální manažerka ve společnosti Computer Press nebo specialistka lidských zdrojů v Home Creditu. Nejvíce si vážím znalostí spojených s rozvojem a výkonem lidí. Působila jsem také jako lektorka manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Od roku 2021 působí jako lektorka na Ústavu práva a právní vědy.
WEBINÁŘ: Novela zákoníku práce 2023
Ekonomická situace a potřeby praxe patří mezi hlavní podněty k novele zákoníku práce č. 262/2006 Sb. Neméně významnou skutečností je požadavek Evropské unie na transpozici dvou směr nic EU. Jedná se o směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1158 o rovnováze mezi pracovním a soukromým životem rodičů a pečujících osob a o směrnici 2019/1152 o transparentních a předvídatelných pracovních podmínkách v EU. V těchto směrnicích jsou závěry adresované členským státům EU k zapracování některých práv zaměstnanců do vnitrostátních předpisů.
JUDr. Ladislav Jouza
Vystudoval PF UK v Praze. Působí jako advokát, rozhodce, člen České advokátní komory, lektor a člen správní rady Ústavu práva a právní vědy, a lektor European Business School SE. Je autorem řady odborných článků zejména z oblasti pracovního práva, je poradcem MPSV pro otázky legislativy v oblasti pracovního práva. Patří mezi nestory českého pracovního práva a nejpopulárnější lektory v této oblasti.
WEBINÁŘ: Technika výběru správných zaměstnanců (2023)
Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny firem a manažerů. Hned za správným oslovením kandidáta je na samém začátku správně vedené interview. Přitom je velmi snadné udělat chybu již v předvýběru. Jak se nenechat ovlivnit některými vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Poznejme, co sledovat, ověřovat a jak se ptát v rámci výběrového rozhovoru. Správnou volbou zaměstnanců jednoznačně ovlivníme výkonnost firemních týmů.
Mgr. Hana Ondráčková
Jako HR konzultantka, lektorka a koučka těžím ze své více než 23leté zkušenosti z firem různých oborů. Pracovala jsem 8 let jako HR ředitelka Moravia Propag, personální manažerka ve společnosti Computer Press nebo specialistka lidských zdrojů v Home Creditu. Nejvíce si vážím znalostí spojených s rozvojem a výkonem lidí. Působila jsem také jako lektorka manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Od roku 2021 působí jako lektorka na Ústavu práva a právní vědy.
WEBINÁŘ: Písemnosti a vnitřní předpisy zaměstnavatele po novele zákoníku práce
Seminář bude vycházet z poslední významné novely zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů. Je zaměřen na metodickou pomoc zaměstnavatelům v oblasti nejčastějších písemností a předpisů podle aktuálních pracovněprávních předpisů. Ke každému vzoru bude proveden názorný výklad. Podle zákoníku práce může zaměstnavatel rovněž vydávat vlastní předpisy. Jejich význam je zdůrazněn zásadou „co není zakázáno, je dovoleno“, podle níž může ve vlastních předpisech zvyšovat práva zaměstnanců nad nároky uvedené v zákoníku práce. Seminář bude zaměřen i na používání smluv a dohod v personální práci podle občanského zákoníku.
JUDr. Ladislav Jouza
Vystudoval PF UK v Praze. Působí jako advokát, rozhodce, člen České advokátní komory, lektor a člen správní rady Ústavu práva a právní vědy, a lektor European Business School SE. Je autorem řady odborných článků zejména z oblasti pracovního práva, je poradcem MPSV pro otázky legislativy v oblasti pracovního práva. Patří mezi nestory českého pracovního práva a nejpopulárnější lektory v této oblasti.
WEBINÁŘ: Rétorika a kultura mluveného projevu
Webinář „Rétorika a kultura mluveného projevu“ posluchačům pomůže, jak zaujmout a přesvědčit posluchače kvalitou svého projevu. V konkrétních cvičeních si účastníci webináře přímo vyzkouší: jak se správně rozmluvit, uvolňovací a dechová cvičení, cvičení určená pro nácvik správné výslovnosti a přesné artikulace. Důraz bude kladen na praktický trénink precizní intonace manažerských projevů. Pozornost bude zaměřena také na nácvik správné rychlosti, tempa a dynamiky projevu. Soustředíme se rovněž na nácvik správného nádechu a využívání pomlk, rétorických pauz v různých typech rétorických výstupů. Nedílnou součástí webináře budou video ukázky zkušených řečníků a rétorů včetně analýzy jejich veřejných projevů. Tento webinář je určen zájemcům, kteří svou aktivní spoluprací budou plnit jednotlivá rétorická cvičení a chtějí pracovat na zlepšení svého veřejného projevu.
Ing. Zdeněk Eška, MBA
Má více než 15 letou praxi v natáčení televizních pořadů, v oblasti scénaristiky a profesionálního vystupování pře kamerou. Na Ústavu práva a právní vědy o.p.s. a na European Business School SE působí jako garant programu MBA Kreativní komunikace pro manažery. Zároveň zde působí jako lektor předmětů Kultura mluveného projevu, Nácvik správného manažerského projevu před zaměstnanci/podřízenými, Prezentační dovednosti manažera a Práce ve studiu, trénink manažerského vystupování na mikrofon a před kamerou.
WEBINÁŘ: Self-management, zvládání zátěžových situací
Cílem je přispět ke zvýšení povědomí o možnostech vlastní seberegulace v každodenním životě, při dlouhodobé zátěži, ve složitých životních situacích s ohledem na udržení vlastního psychického zdraví a kvalitu života.
Mgr. Ilona Paulová, MBA
Vystudovala Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, obor sociální pedagogika, kde se hlouběji zajímala o psychologii. V diplomové práci akcentovala problematiku zvládání zátěžových situací. Při studiu MBA v Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. v oboru psychologie managementu tuto oblast zájmu rozšířila o zaměstnanecké prostředí. Průběžně od roku 2003 absolvuje rozvojové kurzy a uplatňuje získané znalosti v životě i zaměstnání. Je editor knihy s tématikou self-management: I. Kalinauskas, Sám se světem. Praxe – manažer, OSVČ, lektor, publicista, firemní poradce, personalista.