Program je sestaven tak, aby uvedl studenty do problematiky mezinárodních vztahů včetně politicko-ekonomických vazeb, moderních dějin diplomacie, ekonomických teorií a práva Evropské unie se zaměřením na aplikační praxi
MBA Mezinárodní vztahy a evropská studia
Profesní vzdělávací program MBA Mezinárodní vztahy a evropská studia je speciálně navržen pro uchazeče, kteří se pohybují ve velkých nadnárodních společnostech a spolupracují se zahraničními obchodními partnery, stejně jako pro ty, co věnují diplomatické kariéře či se pohybuji v soukromoprávní či veřejnoprávní sféře zahraničního obchodu.
Přihlaste se již nyní a získejte speciální cenu! Nabídka platí pouze při úhradě
studia do 28. 2. 2019
Přínosy programu
Výuka je zajištěna odborníky z oblasti mezinárodních vztahů a evropských studií, kteří mají zkušenost s diplomatickou činností na Ministerstvu zahraničních věcí
Součástí jsou též předměty mezinárodního obchodu a mezinárodních vztahů ve vazbě na aktuální otázky celosvětového uspořádání ve světě i speciálně v Evropě
Specializace Mezinárodní vztahy a evropská studia poskytne studentům nové znalosti jednotlivých aspektů mezinárodního obchodu a zahraniční politiky a Evropské unie
Harmonogram studia
1. semestr
Dějiny a současnost diplomacie
(PhDr. Marie Hamplová, Ph.D.)
Evropská veřejná správa
(PaedDr. Václav Netolický)
Evropské právo
(Prof. PhDr. Miloslav Bednář, CSc.)
Mezinárodní obchod
(Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
2. semestr
Mezinárodní vztahy
(PhDr. Marie Hamplová, Ph.D.)
Evropské ústavní systémy
(PaedDr. Václav Netolický)
Lidská práva a svobody v EU
(Prof. PhDr. Miloslav Bednář, CSc.)
Ekonomické teorie
(PhDr. Marie Hamplová, Ph.D.)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
3. semestr
Metodologie závěrečné práce
(PaedDr. Václav Netolický)
PhDr. Marie Hamplová, Ph.D.
Garant programu
Nyní vyučuje také na Univerzitě Jana Amose Komenského při katedře sociální a mediální komunikace předměty Soudobé trendy v marketingové komunikaci a Teorie a dějiny marketingové komunikace.
Poznejte příběhy studentů, kteří zde studovali před vámi
Ke stažení
Ceník školného
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za druhou splátku se cena studia navyšuje o 2.000 Kč, za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč.
K výše uvedeným cenám je účtován manipulační poplatek ve výši 3.000 Kč za administraci přihlášky.
K cenám školného bude připočítána DPH v zákonné výši.