Naučíte se, jak na marketing v oblasti sociálních sítí - Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter. Pro koho a kdy jsou sociální sítě vhodné a kdy je třeba využít jiných marketingových nástrojů, Vás naučí naši lektoři.
MBA Executive Marketing management
Program MBA Executive Marketing Management se zaměřuje na úlohu marketingu a jednotlivé formy marketingové komunikace. V jednotlivých předmětech se posluchači věnují tvorbě komunikačních strategií a mediálnímu plánování, a zejména digitálnímu marketingu, včetně sociálních sítí a oblast content marketingu. Nedílnou součástí studia je brand management a jako „třešnička na dortu“ jsou do programu zařazeny exkluzivní předměty Sportovní marketing a Politický marketing, které doslova hýbou současnou globalizovanou společností. Program MBA Executive Marketing Management je určený nejen pro profesionální marketéry, ale i pro všechny, kteří se chtějí v oblasti marketingu dobře orientovat a získat nové impulsy.
ID: MBA-03-10-496
Přihlaste se již nyní a získejte speciální cenu! Akce platí pouze do 15. 10. 2024
Přínosy programu
GOOGLE is king aneb jak dělat dobře PPC reklamu v největší síti a jak ji měřit, je základem úspěchu. Dozvíte se vše, co se týká profesionální výkonu marketingové činnosti v oblasti digitálního marketingu, naučíte se měřit a analyzovat výsledky kampaní.
Získáte dále unikátní znalosti od profesionálů v oblasti sportovního marketingu a politického marketingu, které lze aplikovat i obecně v oblasti osobní nebo firemní marketingu pro firmy. Na konkrétních příkladech úspěšných i neúspěšných strategií si posluchači osvojí praktické marketingové strategie a postupy.
Studenti řeší praktické úkoly a prezentují marketingové záměry formou komunikační strategie v rámci svých seminárních prací a v rámci závěrečné disertační práce, která je jejich projektem.
Limitovaný počet posluchačů. Z důvodu zajištění co nejvyšší interakce a výměny názorů, přístupů a stanovisek, jakož i řešení a diskusi nad prezentovanými case study může být v jedné studijní skupině maximální počet 8 studentů.
Literatura. Obdržíte přístup do unikátního knižního systému BOOKPORT, který obsahuje odborné manažerské tituly z nakladatelství GRADA Publishing, a dále přístup do právního systému CODEXIS, který obsahuje odborné tituly z oblasti práva. Jejich 100% a neomezené využití je zahrnuto v ceně studia.
Odborné webináře nad rámec studia i po jeho ukončení. Posluchači se mohou nad rámec výuky účastnit v ceně školného odborných webinářů, a to i po ukončení studia.
Můžete studovat i ONLINE. Výhodou studia formou online je časová flexibilita, tj. možnost zahájit studium ihned a uzpůsobit si ho vlastním časovým možnostem. Díky e-learningovému systému Studentské sekce má každý posluchač možnost studovat odkudkoliv a zvolit si konkrétní termíny odevzdávání seminárních prací, které mu vyhovují.
Výhodou studia je možnost navštěvovat výuku ze všech 40 předmětů. Každý semestr si můžete zvolit jeden ze široké nabídky volitelných předmětů dle vlastních profesních preferencí. Výhodou studia je možnost navštěvovat výuku také z odborných předmětů, které se vyučují mimo Váš program, a v ceně školného si tak rozšířit znalosti z mnoha dalších oborů.
Mezinárodně uznávaný titul MBA. Úspěšný absolvent získá prestižní mezinárodní titul MBA. Absolventi studia MBA tak získávají náskok před ostatními odborníky v jejich oboru.
Mezinárodně uznávaný certifikát IES. Vedle diplomu o udělení mezinárodně uznávaného titulu MBA obdrží úspěšní absolventi dále mezinárodně uznávaný certifikát IES (International Education Society).
Harmonogram studia
1. semestr
Strategický marketing
(Karel Křivan)
Sociální sítě a content marketing
(Vít Baloušek)
Digitální taktiky a cíle s využitím google a dalších nástrojů
(Ing. Karel Pařízek)
Komunikační dovednosti manažera
(Mgr. Hana Ondráčková)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
2. semestr
Marketing management a branding
(Vít Baloušek)
Digitální marketing, média a webová analytika
(Ing. Karel Pařízek)
Prezentační dovednosti manažera (gestika, mimika, proxemika a posturologie)
(Ing. Zdeněk Eška, MBA)
Osobní prezentace (Self branding)
(Bc. Jan Brodský, DiS.)
Povinně volitelný předmět
(Kliknutím zobrazíte seznam volitelných předmětů)
3. semestr
Metodologie závěrečné práce
(Bc. Jan Brodský, DiS.)
Závěrečná práce
Vít Baloušek
Garant programu
Oblasti marketingové komunikace se věnuje přes 20 let jako odborný konzultant i jako lektor na konferencích či v rámci seminární výuky pro odbornou veřejnost. Je autorem úspěšné monografie Kreativní marketing. Působí jako poradce mnoha firem v oblasti reklamy, a též jako copywriter, konsultant a kreativní ředitel. Od roku 2013 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde je garantem programu MBA Executive Marketing management.
Poznejte příběhy studentů, kteří zde studovali před vámi
Ke stažení
Ceník školného
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč.
K výše uvedeným cenám je účtován manipulační poplatek ve výši 3.000 Kč za administraci přihlášky.
K cenám školného bude připočítána DPH v zákonné výši.
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč. (Platí i pro online studium)