Tomáš Barčík, MBA

Autor blogů

je autorem řady článků, studijních textů a publikace na téma marketingové komunikace, strategického marketingu a moderních marketingových metod.

Věnuje se strategickému marketingu, komplexnímu řízení značek, manažerskému vzdělávání a rozvoji lidských zdrojů na profesní i osobní úrovni, v současné době pracuje jako Marketingový ředitel skupiny RM Gastro group, Má rozsáhlé zkušenosti s implemVěnuje se strategickému marketingu, komplexnímu řízení značek, manažerskému vzdělávání a rozvoji lidských zdrojů na profesní i osobní úrovni, v současné době pracuje jako Brand Manager v korporátní společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče, je autorem řady článků, studijních textů a publikace na téma marketingové komunikace, strategického marketingu a moderních marketingových metod. Má rozsáhlé zkušenosti s implementací marketingových strategií v komerčním sektoru, veřejné správě a neziskovém sektoru. Vedle marketingové praxe je také certifikovaným koučem.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.