Strategický marketing

Zpět na nabídku
230 Kč s DPH 160 Kč s DPH* *pro studenty UPPV

Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M., ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.

Nakladatel: Ústav práva a právní vědy, o.p.s., a European Business School SE
ISBN: 978-80-905247-7-4.
Popis: 1× kniha, brožovaná, 112 stran, 15 × 23 cm, česky
Rok vydání: 2013 (1. vydání)

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.