Holistická marketingová koncepce

Zpět na nabídku
230 Kč s DPH 160 Kč s DPH* *pro studenty UPPV

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v sou- časnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed.

Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér

Nakladatel: Ústav práva a právní vědy, o.p.s., a European Business School SE
ISBN: 978-80-905247-2-9.
Popis: 1× kniha, brožovaná, 112 stran, 15 × 23 cm, česky
Rok vydání: 2013 (1. vydání)

Ceny uvedené na webu jsou včetně DPH.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.