Tiskový mluvčí

Ing. Martin Švehla

Lektor na European Business School SE a Ústavu práva a právní vědy

Cíl modulu:

Výuka směřuje k pochopení práce tiskových mluvčích v komerčních i nekomerčních organizacích a to v celém průřezu činností: od stanovení komunikační strategie k volbě efektivních nástrojů až po vlastní navázání spolupráce s médii, upevňování a prohlubování kontaktů, využívání sociálních sítí, zásad přesvědčování a účinného vyjadřování, principů komunikace v krizi a vyhodnocení mediálního obrazu. Ve většině organizací patří komunikace s veřejností k vrcholovému řízení a vyžaduje v některých ohledech specifické znalosti, schopnosti a vlastnosti. Hlubší poznání této profese je významným předpokladem pro správné hodnocení práce tiskových mluvčích a pro výběr vhodných kandidátů na tuto práci.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.