(Webinář) - Nastavení strategie a řízení firmy v době pandemie

Nikdy v historii nebyl vývoj ekonomiky tak nepředvídatelný jako dnes. Co dělat, pokud přijde druhá vlna? Jak reagovat na pokles tržeb? Jaké jsou dopady recese na různé typy businessu? Jaké nevratné změny v businessu nastanou a jak na to reagovat? Jaké jsou priority v řízení firmy v této bezprecedentní situaci? Přináší tato doba nové příležitosti pro podnikatele? Tyto a další otázky budeme diskutovat v tomto workshopu pomocí scénářů, příkladů a case studies

Program semináře

 

  • „Trocha teorie nikoho nezabije……..“
  • 7 pilířů krizového managementu
  • metody a techniky kritické analýzy, Cash is King
  • metodika tvorby scénářů – Optimista, Realista, Noční můra
  • tvorba a realizace strategie dle typu businessu
  • specifika komunikace v těžkých dobách
  • stanovení priorit, project management, operační rytmus, zpětná vazba
  • Sophie´s choice – umění přijmout těžká rozhodnutí, metody a techniky

 

Co vám tento program přinese?

  • 7 základních pilířů nastavení a realizace strategie v této složité době
  • naučíme se tvorbu různých scénářů v závislosti na vývoji ekonomiky a prováděcí plány
  • porozumění důsledků krize na různé typy firem a z toho plynoucí rozdílné strategické přístupy a akce
  • osvojíme si rozdílné komunikační techniky důležité motivaci a morálku lidí
  • odnesete se metodiky a techniky krizového leadershipu

 

Komu akci doporučujeme?

  • top, střední a nižší management, posluchači MBA, MSc, DBA
  • obchodní profesionálové
  • HR profesionálové
  • majitelé firem a členové statutárních orgánů

 

Doporučení lektora

Během své dlouhé a úspěšné kariéry top manažera jsem řešil mnoho krizových situací a během koronavirové pauzy jsem přemýšlel a diskutoval s kolegy u nás i ve světě, jaké přístupy budou relevantní v této unikátní a nejisté době.  Přijďte diskutovat relevantní přístupy z minulých krizí pro řízení firem i jak reagovat na změny v businessu, které již nastávají a ještě přijdou. Těším se na vás

 

Organizace a pravidla

  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním. 

 

Doplňující informace

  • Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

 

ZDE si můžete stáhnout anotaci k webináři

Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.