Tvorba PR strategie a vyhodnocení

Vít Baloušek

Reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel

Obsah modulu:

  • Formulace cílů, volba nástrojů pro komunikaci,  segmentace cílových skupin z hlediska PR, strategie PR komunikace podniku.
  • Aktuální trendy v PR –  jak budovat pozitivní publicitu.
  • Tvorba tiskových zpráv, zlepšení atraktivity obsahu pro média.
  • Eliminace mediálních pastí.
  • Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.