Sportovní marketing 2021

Roky 2020 a 2021 znamenaly pro sport a tím pádem i pro sportovní marketing přelomové období. Na určitou dobu se sport zcela zastavil, aby se opět postupně a pomalu obnovil. Jeho obnova však není jednoduchá a zahrnuje i taková omezení, jako je absence či omezený počet diváků a fanoušků na sportovištích. Jaké výzvy to znamená pro marketéry ve sportu? Jaké nástroje a trendy se ve sportovním marketingu dostaly do popředí? Přináší tato těžká doba i nějaké příležitosti ve sportovním marketingu? Tyto a další otázky a témata budeme diskutovat na tomto webináři.

Program semináře

 

  • komplexní pohled na sportovní produkt
  • přehled aktuálních nástrojů a trendů v marketingové komunikaci ve sportu
  • možnosti využití technologie ve sportovním marketingu
  • pohled na eSport jako na nedílnou součást sportovního marketingu

 

Komu akci doporučujeme?

  • posluchači a potenciální posluchači MBA
  • top, střední a nižší management firem
  • manažeři sportovních klubů, organizací
  • profesionální marketéři

 

Program akce

  • sportovní produkt je mnohem více než jen utkání
  • sportovní značka a re-branding
  • co komunikovat s cílovou skupinou?
  • technologie pro zvýšení zážitku fanoušků a diváků
  • technologie v rámci spolupráce s obchodními partnery
  • propojení eSportu s klasickým sportem
  • offline není mrtvý
  • Q&A, shrnutí a závěr

 

Doporučení lektora

Josef Voráček

Sportovní marketing, ač se to možná nezdá, je nejen nedílnou součástí současného sportovního odvětví, ale také pronikl do fungování nesportovních firem prostřednictvím jejich marketingových a komunikačních nástrojů. Sport je plný emocí, zážitků, nevšedních událostí a příběhů, které sportovní marketing dokáže zprostředkovat a sdílet s každým z nás. Připojte se na tento webinář a sdílejme spolu tyto zajímavé oblasti sportovního zákulisí. Těším se na Vás.

Organizace a pravidla

  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním. 

 

Doplňující informace

  • Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

 

Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.