S velkou dávkou básnické a blogové licence se dá říct, že zatímco v našich zeměpisných šířkách a délkách platí pořekadlo: „Únor bílý, pole sílí“ – v Severní Americe mají jiné pojetí února, které je svázáno s barvou na opačném konci spektra. V USA i v Kanadě je totiž únor označován coby Měsíc Afroamerické historie – „Black History Month“, nebo také „African-American History Month“. Tento příspěvek si klade za cíl ukázat historii tohoto hnutí
Management
Zpráva odborníků z britské Open University se zaměřuje na deset inovací ve vzdělávání, které dle jejich mínění mají potenciál vyvolat v blízké budoucnosti výrazné změny v pedagogické praxi. První čtyři inovace již byly zahrnuty ve zprávě z roku 2012. Zprávy The Innovating Pedagogy jsou určeny pro učitele, politiky, akademiky a jakékoli další zájemce, kteří se chtějí dovědět, jak se může vzdělávání v průběhu příštích deseti letech změnit. U každé inovace je uveden pravděpodobný dosah pro praxi a předpoklad, za jak dlouhou dobu by se měla obecně používat. Autoři se nechali inspirovat zprávami Horizon Report a uvádějí, že budoucnost jmenovaných inovací vidí spíše mimo formální vzdělávací systémy.
Zákaznická zkušenost, neboli customer experience (CX) se dostává do popředí zájmu 91 % globálních firem. To odhalil globální průzkum společnosti Oracle*. Heureka! Mnohý zkušený marketér by se nad tímto výsledkem pousmál, je to přece naprosto základní předpoklad – náš zákazník, náš pán. To by se ovšem nesměl psát rok 2014. Zjištění, že zatímco 91 % firem uvažuje o CX jako o prioritní oblasti zájmu a strategickém faktoru v rámci konkurenčního boje, pouhých 37 % firem začíná s prvotními iniciativami a 20 % považuje své CX iniciativy za pokročilé, pak působí velmi humorně. Praxe bohužel tak veselá není.
Odebírejte novinky emailem
Získávejte pravidelně obsah našeho blogu do své emailové schránky.