V dnešní době jsou základní/střední školy již samostatnými právními subjekty s jistou „suverenitou“ a na ředitele/manažera jsou kladeny vyšší požadavky zejména na znalosti z oblasti problematiky managementu řízení a obecně závazných právních předpisů, a to nejen z oblasti školství. Dobré právní a ekonomické vědomí, znalosti a dovednosti z vedení lidí a řízení pedagogického resp. vzdělávacího procesu obecně je jedním z mnoha předpokladů od samotného aktu jmenování na vedoucí pracovní místo ředitele školy až po další úspěšné počínání v pozici vedoucího pracovníka.
Management
Názory, analýzy a doporučení z oblasti managementu. Sledujeme pro Vás aktuální trendy a vybíráme to
nejzajímavější. Nechte se inspirovat příspěvky na našem blogu, jež se opírají o odborný pohled a praktické
zkušenosti autorů.
Možná bych spíše než název „Myšlenkové mapy jako pracovní nástroj“ měl tento článek pojmenovat správněji: „Jak jsem objevil myšlenkové mapy“. Víte, jak jsem objevil myšlenkové mapy? Byl to celkem složitý proces s poměrně jednoduchým závěrem v podobě zjištění.
Asi nepřekvapím tvrzením, že inteligenční úroveň člověka se uplatní v každodenním životě a při různých příležitostech. Její základ je položen již od dětských škamen a později je násoben životními zkušenostmi.
Odebírejte novinky emailem
Získávejte pravidelně obsah našeho blogu do své emailové schránky.